Gjest Janna Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 AHRG Det ligger en fristende kjekspakke (sjoko-ringer) i skapet, og søtsuget mitt er ILLE... Kan noen være så snille å si at jeg IKKE skal spise opp hele den!!??...!!?? Da kommer jeg bare til å fortsette å ødelegge for meg selv Hjelp meg å stå imot!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Har du spist opp pakka? Den har jo ligget å fristet i snart 2 timer nå Hadde de sjokoringene vært i skapet her så hadde de vært slukt på 3 min.. men ikke av meg for jeg hadde nok ikke rukket å få tak i en ring engang.. (Det er nemlig yndlingskjeksen til typen) Så hvis kjeksa fortsatt lever i skapet (og ikke i magen din) så kan du jo unne deg en aldri så liiiten ring? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Neiii! Vinga, ikke gjør det. IKKE GJØR DET! Du må ikke finne på å åpne pakka for å ta bare en ring. Da er løpet kjørt! aniN da, har du blitt helt tullete!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Ja har nok det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 *smiler til aniN* Jeg mente ikke å være ekkel altså, i tilfelle du ble redd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkis Skrevet 27. mai 2002 #6 Del Skrevet 27. mai 2002 Har dere prøvd Krom? Jeg har ladri kunne gått forbi et sjokoadestativ uten at formelig detter ned i handlekurven. Krom gjør at kroppen ikke får lyst på søtsaker. Kan anbefale det på det varmeste. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2002 #7 Del Skrevet 28. mai 2002 JEG KLARTE DET Jeg sto imot den helvetes kjekspakka. Den ligger der enda, men den har mistet sin "lokkende makt" fullstendig Og jeg spiste ikke ÈN en gang *klapper meg selv på skuldra* Takk for støtten folkens 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 28. mai 2002 #8 Del Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer, Vinga! *Klapper også litt på Vinga sin skulder*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 28. mai 2002 #9 Del Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer! Imponerende Vinga! Ikke la kjeksene få tilbake lokke-makten, nå da... _________________ Shelly 1212[ Dette Innlegg er endret av: Shelly den 2002-05-28 19:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. mai 2002 #10 Del Skrevet 28. mai 2002 Det var ikke verst, Vinga! Jeg tror ikke jeg hadde kunnet stå i mot, jeg kan ikke ha sånne ting liggende i skapet. Er pakken først åpnet, er det gjort! Men på den annen side: Hvorfor søren finnes det kjekspakker om man ikke skal spise og nyte dem? Av og til lurer jeg på hvorfor vi lever, om vi aldri skal kunne unne oss noe godt en gang i blant! Er det sånn det skal være, da? Hva mener dere, jenter??? I det grublende hjørnet i dag...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2002 #11 Del Skrevet 28. mai 2002 Væren, jeg mener at dersom man blir lykkeligere av å spise kjeks, ja, da gjør man det. Men blir man ulykkelig etter å ha spist kjeks, (selv om de frister og man vet de er gode, det er en prinsippsak ), så bør man la være. Jeg lar de ligge til sambo spiser dem opp. Hvis ikke han vil ha dem så kaster jeg dem i søpla. Og Væren; du har så rett, dersom man tar èn, da er det gjort!!! Derfor er pakken enda uåpnet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 28. mai 2002 #12 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg synes det må være lov til å unne seg noe godt i blant, spesielt hvis man har en liten hverdags-ting å feire. (Som at man har fått mensen i dag og likevel ikke er gravid Hurra!) Men hvis man gjør det hele tiden, så blir det bare vanlig godterispising igjen, og da er det ikke noe gøy! Trener meg selv ved å f.eks ha en deilig stratos liggende i skapet, og så ikke spise den før jeg f.eks har vasket hybelen (tar ofte litt tid før jeg gidder). Eller til jeg er ferdig (og har stått) på ukens prøver. Hjelper veldig på selvfølelsen! Men, *sukk*, jeg sprekker av og til da. Hender faktisk at jeg blir så desperat at jeg løper til kiosken og kjøper smågodt og sjokolade og nøtter og potetgull og jeghvetikkehva for masse penger, og så gumler jeg i meg alt foran tv'n og blir kvalm. Men da blir det i allefall lenge til neste gang 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juni 2002 #13 Del Skrevet 16. juni 2002 Ehem, jeg har en bitteliten tilståelse å komme med... *svette* Dagen etter jeg skrev denne tråden så spiste jeg opp hele pakken med sjokoringer *skamme seg* :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. juni 2002 #14 Del Skrevet 16. juni 2002 Ikke bekymre deg... Den pakka fortjente du! Helt sant: For det første: Du er en fantastisk grei og snill jente, - det får jeg i hvert fall inntrykk av her! For det andre: Det er sommer og sol For det tredje: Hvis ikke du hadde tatt den, hadde den ligget der alene og ensom stakkars... Så ikke skam deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå