Amens Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tenker å kjøpe noen extensions til bryllupet som nå bare ett pr måneder unna. Jeg har ikke lyst at de skal være permanente på en måte, så jeg ser helst etter sånne clip-ons. Jeg ser at de finnes tonnevis av seleger av dette på nettet, men jeg har absolutt ingen peiling på hva jeg skal se etter og hva jeg skal unngå. Jeg har heller ikke lyst å bruke en formue på dette siden jeg bare skal bruke dem en dag, men de skal jo se sånn logelunde bra ut og. Har noen av dere noen tips og\eller anbefalinger?
iselin91 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Er veldig fornøyd med Sarah hår som du kan kjøpe på Hair and There, og Remy hår fra Rapunzel of Sweden fra nettet
Amens Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2012 Er veldig fornøyd med Sarah hår som du kan kjøpe på Hair and There, og Remy hår fra Rapunzel of Sweden fra nettet Tusen takk^_^ Er nok ingen Hair and There salonger hvor jeg bor, men Rapunzel of Sweden ser bra ut.
Chiqette Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 anbefaler også rapunzel og sweden, veldig bra hår med god kvalitet
iselin91 Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Jeg hadde vasket det før jeg hadde brukt det i bryllup, da det lukter ganske...plastikk? Kanskje ikke så sneisent i brudevalsen =) Lykke til ! =)
Amens Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2012 Jeg hadde vasket det før jeg hadde brukt det i bryllup, da det lukter ganske...plastikk? Kanskje ikke så sneisent i brudevalsen =) Lykke til ! =) Bra tips, tusen takk^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå