Gjest Ekstase Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Etter å ha bomma litt på kleskoden i forrige bryllup, der jeg kom en del mer pynta enn resten, lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med kleskoden til en bryllupsfest jeg skal i nå i sommer. Det står ikke noe om kleskode på invitasjonen. Paret giftet seg på tinghuset for et halvår siden, de er rundt 40-45 år. De har to barn i skolealder. På invitasjonen er det bilde av brudeparet fra den dagen de giftet seg der han har dress og hun har på seg en blå kjole. Jeg har ikke inntrykk av at de er av den spesielt jålete typen, så jeg tviler på at hun kommer i en hvit bløtkakekjole på bryllupsfesten. Bryllupsfesten skal være på en gård med selskapslokale. Hva ville du tatt på deg til denne bryllupsfesten? :-)
Gjest sensasjon Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ta på deg en enkel kjole eller et skjørt og en fin topp. noe ala dette her ville jeg tenkt for meg selv http://www.catwalkqueen.tv/dresses%20mademoiselle%20robot%20summer%20wardrobe.jpg
Amens Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Vi har ikke tatt med kleskode i våre invitasjoner og det er av den enkle grunn at vi vil ikke legge så sterke føringer på hva folk vil gå med. Om noen vil stille i en rød Jessica Rabbit kjole så er det helt i orden. Om noen heller vil gå med en lyserosa lett sommerkjole så er det og helt greit. Jeg tror nok jeg hadde gått for en enkel sommerkjole også pyntet antrekket litt opp med smykker og tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå