AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hei. Jeg spiser som regel middag før jeg trener, så er ikke skubbsulten etter jeg har trent, men er alikevel fysen. Så for å unngå å hoppe i godisskåla som er i skuffen etter helga, så må jeg tilfredstille suget på andre måter. Jeg spiser som regel da en neve rosiner, en neve pistasjnøtter og en boks med tropical mixed fruits fra del monte. Er dette sunt? Eller er det noe jeg skulle ha endret på? Takk for råd Anonym poster: c79a7e01565f4fb7f89315e6793d74ae
Honeydew Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Vet ikke hva denne fruktmiksen er, men dersom det er tørket frukt er det veldig høy kaloritetthet i det. Mye bedre å spise fersk frukt!! Du bør også få i deg litt proteiner etter trening.
OPIgirl Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Tørket frukt og nøtter er sunt.Men det inneholder veldig mye kalorier. Gå for frisk frukt og bær istedet. Særlig hvis du "teller" kalorier. Men siden Ts bare spør om det er sunt vil jeg svare ja.
Marimma Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Tropical mixed fruits er ofte tilsatt ekstra sukker, så jeg ville erstattet denne med fersk frukt eller tørket frukt uten tilsatt sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå