Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 25.05 hadde jeg matteeksamen på Lillestrøm varemesse. Det var noen oppgaver som jeg syntes var litt kompliserte på del 1 men del 2 gikk egentlig relativt greit. I alt var det 2 oppgaver i del 1 som jeg unnlot å besvare og en oppgave i del 2. Men nå sitter jeg med en gangene følelse, hva om jeg fikk stryk? Etter planen skal jeg begynne på skole til høsten. Ja, planen er egentlig i boks, men nå gjenstår det å vente. Vet at det mest sannsynlig et dumt å spekulere samt spørre dere om svar, men jeg har opplevd så mye motgang og den følelsen jeg sitter inne med er så vond å kvitte seg med.

Jeg leste på forhåndssensurrapporten for mat1003 (2p) at karaktergrensa begynner på 15 poeng, og 15 poeng tilsvarer 25% av hele prøven og utgjør karakteren 2. Det er den karakteren jeg sikter etter. Jeg vet ned meg selv at jeg skrev veldig med t-skje. Gjorde det klarte hva jeg tastet inn på kalkulatoren, hvorfor jeg fikk det svaret jeg fikk, var kreativ og var ikke redd for å vise mine "mattekunnskaper". Vet også at det er noen oppgaver hvor framgangsmåten er riktig men svaret er galt... I alt skrev jeg 12 sider totalt på del 1 og 2. Føler også personlig at jeg fikk vist at jeg eier noen matematiske kunnskaper og forstår hva oppgavene krever av meg.... Men så er det den gnagende følelsen; er det nok?

Er det noen sOm er i liknende situasjon ? Eller er det også noen som kan dele litt om hvordan en eventuell sensur foregår? Det hadde hjulpet sååå mye!

Takker for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Tok mat1003 som privatist i vår.

Håper ikke forhåndssensuren er representativ for resten av eksamene, gjennomsnittet der er jo 1,9 og 54% fikk 1, altså strøk..

Det høres ut som om du har gjort det bra da, lykke til :)

Anonym poster: ce77aa8199981655a7917c4ec20770fd

Skrevet

Jeg tror den er representativ, iallfall slik jeg har forstått. Jeg har og fått med meg at det er 54% som har fått stryk, me tallet virker kanskje høyere i og med at det bare er 212 innleverte eksamener. Håper selvsagt at jeg ikke ligger i stryk-bunken.

Hvordan gikk det med deg? Om det er greit jeg spør..

Takk for svar :-)

Skrevet

Åh, jeg sliter sånn med å slappe av. Jeg har søkt skole og alt, og nå er det bare noen få dager igjen til fellessensuren......... :( er så redd,,,

Skrevet

Jeg sitter med dårlig magefølelse selv.. følte det gikk skikkelig bra med del 1, svarte på alt og var skikkelig fornøyd. Så kom del to, geogebra er langt ifra min sterkeste side for å si det sånn.. Vet du når sensuren kommer?

Skrevet

Hei,

Var det mat1003 du hadde? Jeg gjorde det ikke så sinnsykt bra på del 1 men del 2 gikk bra og der satt jeg igjen med en god følelse. Jeg kjenner en som gjorde det bra på del 1 og bestod uten problem. Det er også mulig å la vær å svare på del og besvare halvparten av del 2 og bestå...

Fellessensuren er om 3 dager. Begynner den 21 og avsluttes den 22 klokka 16.00......:

Gruer meg....

Skrevet

Det var nok mat1003 jeg hadde, og jeg håper på en 4'er i det minste. Da skal jeg være fornøyd-- lykke til :)

Skrevet

Det var nok mat1003 jeg hadde, og jeg håper på en 4'er i det minste. Da skal jeg være fornøyd-- lykke til :)

Siden du håper på 4'er så kan det ikke ha gått så dårlig ;) jeg håper på en 2''er he he

Skrevet

Er egentlig sterkt i tvil på 4'eren tror desverre det blir en 3'er MEN så lenge jeg står er jeg fornøyd ;)

Skrevet

Mm ikke sant! Krysser fingrene for oss begge! Nå er det bare å fylle ut den siste tiden :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Var det mat1003 du hadde? Jeg gjorde det ikke så sinnsykt bra på del 1 men del 2 gikk bra og der satt jeg igjen med en god følelse. Jeg kjenner en som gjorde det bra på del 1 og bestod uten problem. Det er også mulig å la vær å svare på del og besvare halvparten av del 2 og bestå...

Fellessensuren er om 3 dager. Begynner den 21 og avsluttes den 22 klokka 16.00......:

Gruer meg....

Er du sikker på det? Det står på privatistweb at sensuren er 22.juni, MEN det vises ikke før 25.juni.

De kan legge ut karakterene før, hvis de er klare.

Men får man altså mattekarakteren på fredagen?

Anonym poster: 655725090ab9092f74f6d406e89dc50f

Skrevet

Ja, det er bra du påpeker det, for det var akkurat det samme jeg leste istad. Men, om de rekker det, så kan det være at enkelte vil ha karakterene sine allerede på fredag. Jeg håper selvsagt at det gjør det, har virkelig ikke lyst til å vente over helga!! Det er bare 212 besvarelser, dette burde de få unnagjort i en fei! Eller?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er bra du påpeker det, for det var akkurat det samme jeg leste istad. Men, om de rekker det, så kan det være at enkelte vil ha karakterene sine allerede på fredag. Jeg håper selvsagt at det gjør det, har virkelig ikke lyst til å vente over helga!! Det er bare 212 besvarelser, dette burde de få unnagjort i en fei! Eller?

Hehe, joda :) 212 besvarelser fra hele Norge altså? Jeg har fått svar på en eksamen som egentlig skulle vere til 25.juni iallefall.

Skrevet

Nei 212 besvarelser fra hele Oslo vil jeg påstå. De som tok eksamen på Lillestrøm. Har du også tatt der? Åh, da er du heldig. Skal sjekke selv selv om jeg har på følelsen at det kommer til å stå blankt enda :(

AnonymBruker
Skrevet

Nei 212 besvarelser fra hele Oslo vil jeg påstå. De som tok eksamen på Lillestrøm. Har du også tatt der? Åh, da er du heldig. Skal sjekke selv selv om jeg har på følelsen at det kommer til å stå blankt enda :(

Det står blankt her også. Fikk bare den ene skriftlige eksamenen min tidlig. Mattekesamen hadde jeg 25.mai, så det kan jo ta sin tid å rette, men skjønner ikke at de vil vente til siste liten. Har hatt eksamen i Sør-Trøndelag fylke.

Vet du hvor vurderingene står, om vi får dem i det hele tatt?

Skrevet

Noen som har fått karakteren? Jeg har fortsatt ikke fått den :(

Skrevet

Jeg fikk karaktereb min på lørdag faktisk :-)

Skrevet

Og ut i fra :) regner jeg med at du sto? :P

Skrevet

Og ut i fra :) regner jeg med at du sto? :P

He he, det gjorde jeg! Jeg går utifra at du og gjorde det? :-) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...