meggie Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg vurderer å gå på sonans vgs, men vil samtidig ikke komme inn i et miljø der det eneste som teller er hvor mye foreldrene tjener. Jeg hadde ikke passet inn i et slikt miljø, og vil heller ikke gå der og ikke ha noen venner eller noe. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer om alt angående sonans i bergen - lærerne, fag, elever osv. en ting til jeg lurer på: hvis jeg ombestemmer meg og slutter på sonans etter 1 år, teller da det året på valgig vgs? eller må jeg begynne helt på nytt?
hermoine Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Har hørt at Akademiet i Bergen er bedre Sonans er vel greit nok, kjenner noen som har gått der. Men hørt fler positive ting om Akademiet:) Snobber vil det være på de aller fleste privatskoler.. Og nei, sålenge du har bestått et fag, så trenger du ikke ta det oppigjen:)
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Å gå på privat videregående virker for meg som noe som har blitt veldig vanlig! Sosser finner man nok overalt. Har ikke hørt verken positivt eller negativt om Sonans, men jeg gikk selv på privat vdg (BPG) og der var det alle mulige "folkeslag". Anonym poster: 9c408dbd7bbc52cd511dec735368efca
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Private videregående skoler i Bergen (Akademiet, Danielsen, Sonans..) er så billige at foreldre ikke må være rike for å sende barna sine til disse skolene. Resultatet blir da at det er litt av alle på skolene. Det finnes mange sosser på offentlige skoler også, på f.eks Bergen Handelsgymnasium er det mange flere såkalte sosser enn jeg tror man finner på BPG. Jeg tror ikke du skal slite med å finne venner på Sonans :-) Hvis du fullfører året, så teller det, ja. Hvis jeg forstår spørsmålet ditt riktig. Anonym poster: 3d7b110c866b18079bd6b4ed6c19944e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå