Gå til innhold

Tur til Budapest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, jeg fant en tur til 4000 t/r med grei leilighet/hotell i Budapest i september som jeg vurderer å gi til kjæresten i bursdagsgave. Lurer på om dette er noe han kunne satt pris på, noen spm, noen som har vært der og f.eks vet hvordan det er der i september?Er det en grei pris? Ikke minst, er dette en bra gave? er 4 dagerstur :)

Anonym poster: e5db698e901209d9878ea5d915a69822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er ganske varmt og deilig der i september. Vi var i januar, og da kunne vi gå i genser ute uten at det var kaldt i solskinnet. Da vil jeg anta at temperaturen er ganske fin i september!

Jeg synes det er en fin gave, og min kjæreste koste seg veldig i Budapest. Det er deilig å kunne slappe av med massasje, termalbad, fantastisk arkitektur og god mat og drikke til en billig penge.

Vi betalte vel 1200kr for hotell, og 4500kr for tur/retur. Da måtte vi mellomlande siden det ikke gikk fly direkte fra vår by. Jeg vil si det er en god pris. Venninna mi og hennes kjæreste betalte over 8000kr når de reiste i september. :)

• Liker 1
Skrevet

En super gave! Det er masse flott å se i Budapest, og billig mat og drikke. Ta en romantisk båttur på Donau om kvelden og ikke minst besøk de underjordiske labyrintene på slottshøyden. De er ikke så kjente blant turister, men det er en ganske spesiell opplevelse å gå gjennom dem og der finnes en evig rennende fontene med rødvin! Vil tro temperaturen i september er bra. Vi var i Praha på den tiden, og hadde 20 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...