Honeydew Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Har akkurat oppdaget at jeg ikke synes CC er så grusomt som jeg gjorde tidligere. Så nå har jeg lyst å spise mer av det, men jeg lurer på hva dere bruker å ha det til/ha oppi det? Har hittil bare spist mager CC med fun light saft, men ønsker å variere det Så jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å dele ulike "oppskrifter"!
Wonders Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 jeg putter i syltetøy og ståper en halv boks som en gås, så vet jeg at det holder som et måltid/lunsj
Fitnessiw Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Her er noen oppskrifter som kanskje kan falle i smak Havregrøt blandet med cottage cheese, litt rosiner, epler etc, kanedl og litt splenda Cottage Cheese, litt vanilje yoghurt, bær og litt nøtter Grovt brød, litt octtage cheese og ett deilig kjøttpålegg med litt paprika og avokado på toppen
Gjest Daenerys Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tar halve boksen og kutter opp et Pink Lady eple, og har kanel på. Nam
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 jeg spiser en hel boks cc med en stor banan, blåbær eller jordbær! anbefaler det på det sterkeste :)jeg bruker også å blande en halv boks cc og en helv boks vaniljekesam og ha banan og blåbær eller jordbær i Anonym poster: a5645e157ae6f06ec8270bf788ffb5f4
Strixvaria Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Cottage cheese er superdigg med nesten all slags frukt; jordbær, druer, epler, pærer osv. Gjerne med hakkede nøtter (spesielt valnøtter) på
dobby Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Cottage cheese eignar seg også godt til baking og i middagsrettar som pai, grateng osv. Mange bra oppskrifter på tine.no .
Sofie_22 Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Jeg er storforbruker av cottage cheese, så et par tips kan jeg vel komme med. Cottage cheese er vel en av de matvarene jeg spiser mest av :gjeiper: CC med skyr, yoghurt og oppkuttet eple. CC med rørte bær og evt sukrin/søtning CC med banan og kanel CC med frukt generelt er veldig godt CC i omelett, i gryteretter, i fylt kylling, CC på brødskiven med evt banan, makrell i tomat eller skinke og grønt CC sammen med laks, i salater eller bare en klæsj til middagen CC i pannekaker Tilsette cottage cheese i smoothie å spise den med skje er veldig godt Havregrøt med cottage cheese og bær Tunfiskrøre: tunfisk, kesam, cottage cheese, krydder du liker (jeg bruker som regel salt, pepper og curry)
Sofie_22 Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 ..,og med jordbær og sukrin, nam! Hvordan kunne jeg glemme det? Helt klart favoritten!
Måndagsbarn Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Jeg liker godt keso (eller cc da) med ananas, kiwi eller jordbær oppi. Og sukrin:) Men jeg lurer på en ting bare; Sist jeg var hjemme i Noreg kjøpte jeg en boks cc og det smakte så utrolig bittert sammenlignet med den svenske kesoen. Er dette vanlig, eller har jeg bare fått en dårlig boks?
Honeydew Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2012 Jeg synes også den er litt bitter (har dog bare spist mager, vet ikke med den originale). Takk for tips og keem 'em coming!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 BANAN!!!! Anonym poster: cee5aff6cf93dfa91a95915e4cabc24d
Timseh Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 sukrin og kanel bær/frukt og sukrin evnt litt nøtter.
venus_ Skrevet 13. juni 2012 #14 Skrevet 13. juni 2012 Med banan og kanel på brødskive/knekkebrød. Blandet med vaniljekesam med eple som er litt varmet i micro og kanel. Med blåbær, kanel og sukrin. På proteinpannekake. I tunfisksalat. I lasagne. I havregrøt Med havre cheerios sammen med blåbærsyltetøy. I smoothie.
Gjest fjosa Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 Jeg synes også den er litt bitter (har dog bare spist mager, vet ikke med den originale). Takk for tips og keem 'em coming! Det finnes vel bare en type CC? Den er jo mager nok i seg selv. Jeg bruker den i omelett, eller med syltetøy, banan og kanel(og hakkete mandler om jeg har lyst på det på).
Timseh Skrevet 13. juni 2012 #16 Skrevet 13. juni 2012 Det finnes vel bare en type CC? Den er jo mager nok i seg selv. Kommet en som er enda magrere.
Gjest fjosa Skrevet 13. juni 2012 #17 Skrevet 13. juni 2012 Jøss, sjekket Tines sider nå. Tror jeg synes den originale er mager nok.. Men må selvsagt testes
Gjest Rosaleen Skrevet 14. juni 2012 #18 Skrevet 14. juni 2012 Jøss, sjekket Tines sider nå. Tror jeg synes den originale er mager nok.. Men må selvsagt testes Smaker ikke forskjell på dem, jeg Utrolig kult at det har kommet en enda magrere variant.
venus_ Skrevet 14. juni 2012 #19 Skrevet 14. juni 2012 Smaker ikke forskjell på dem, jeg Utrolig kult at det har kommet en enda magrere variant. 10kr mer for 2% mindre fett, det synes jeg ikke det er verdt, så jeg holder meg til den vanlige 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå