Gjest Ensom taper Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Tror sannelig jeg skal bli med på ett. Hvor finner jeg info om det? Jeg tror jeg har bestemt meg for å gå ut og få en ny bestevenn.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Hvordan blir det da? alle ensomme treffes? tror alle går hjem like ensomme igjen.
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Hvordan blir det da? alle ensomme treffes? tror alle går hjem like ensomme igjen. Jeg har vært på KG-treff. Vi en bare en haug med ensomme sosiale tapere som går ensomme hjem igjen, det stemmer det, ja. Tror sannelig jeg skal bli med på ett. Hvor finner jeg info om det? Tror ikke det er planlagt noe i nærmeste framtid såvidt jeg vet...
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 vi har nettopp vært på kg treff i trondheim. Vi var alle sosiale tapere uten noe liv utenom KG.
Fakse Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Følg med på personlige meldinger, kanskje tar noen initiativet til noe i nærheten av der du bor. Eller kanskje du kan gjøre det selv?
Rioja Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 sexysadie skrev: vi har nettopp vært på kg treff i trondheim. Vi var alle sosiale tapere uten noe liv utenom KG.
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 vi har nettopp vært på kg treff i trondheim. Vi var alle sosiale tapere uten noe liv utenom KG.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Det planlegges litt sånn innimellom da. Spørs jo litt hvor du kommer fra også. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå