Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

På dette forumet. Jeg skvatt 2 meter bakover da jeg så F ordet i en overskrift. Jeg har ikke hørt maken til prat! :sjokkert:

:ironi:

Endret av juppsi
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Meridius
Skrevet (endret)

Er du fra en ultra-religiøs sekt, siden du har så mange fordommer?

Endret av Meridius
  • Liker 4
Gjest juppsi
Skrevet

Er du fra en ultra-religiøs sekt, siden du har så mange fordommer?

Vi har ingen sekt i dette land :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Scientologer, Jehovas Vitne ++, regnes ikke de som en sekt?

• Liker 5
Skrevet

Hvilken rolle spiller det om folk banner? Det er bare ord for faen!

Skrevet

hedmarking vøttu :rodmer:

• Liker 2
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

hehehe. ingenting er som humor om natta

Endret av juppsi
  • Liker 1
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Vi har ingen sekt i dette land :gjeiper:

Jo. Det har vi mange av.

Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser.

Bond, mod

Skrevet
:sjenert: Banning er litt av ordforådet til forskjellige. Og noen ganger må det virkelig til for å få ut det du virkelig mener. Men banning i hver setning er jo tegn på dårlig ordforråd..
Skrevet

Jeg hører til stadighet dette med at folk som banner mye har dårlig ordforråd, betyr det at norsklærere og forfattere og andre som har et bra ordforråd ikke banner? Hva sier de da? ”fylkestrafikksikkerhetsutvalgssekretariatslederfunksjonene”, eller noen andre ukvems ord som står i fremmedordboken?

Tror faen blir brukt av de fleste enten de er har bra ordforråd eller ikke.

Skjønt har lest en plass at sørlandet med bibel belte så var ”fiskekake” og søren/sen” vanlige banneord, mens i nordnorge sto dette innlegget i lokal avisen:

Forræderi mot saman??? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona

førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra til hælvette!

(og for å gjøre det klinkende klart så står jeg på ingen måte ansvarlig for innholdet i den nevnte tekst her, det reflekterer ikke mine meninger, og holdninger, jeg klynger både samer og nordlendinger til mitt varme vaffelhjerte. Men angående banneord så vil jeg vel si at fiskekake er godt det, men knekker jeg halebeinet bør overklassen holde seg for ørene).. :sjenert:

Gjest juppsi
Skrevet

Hahahaha skreppamedleppa :) Jeg kom på en ting da jeg leste det:

hehehehe
  • Liker 1
Skrevet (endret)

:skratte:

haa haa haa, å du dyve han steike jeg ler godt nå.. phu, takk juppsi, må innrømme jeg har møtt min overmann ang banning her ja, hee hee

edit, kan heller ikke se at han har et dårlig ordforåd, flere ord for å beskrive en vaskemaskin og følelsene rundt dens eksistens har jeg knapt vært borti..

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Hva er det egentlig som er galt med å banne? Jeg har aldri forstått det. Det er ord det og,men folk har tydeligvis bestemt at akkurat de orda skal være ekstra gale. Og hvem er det egentlig som bestemmer at et ord skal være et ''banneord'' eller ikke. Fantes det banneord før i tida? Hmmm nå fikk du meg i en filosofisk stevning :forvirret:

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Hva er det egentlig som er galt med å banne? Jeg har aldri forstått det. Det er ord det og,men folk har tydeligvis bestemt at akkurat de orda skal være ekstra gale. Og hvem er det egentlig som bestemmer at et ord skal være et ''banneord'' eller ikke. Fantes det banneord før i tida? Hmmm nå fikk du meg i en filosofisk stevning :forvirret:

Er vel kristne som har skapt banneord. Som satan, faen (fanden), gamle-erik, helvete. De trodde nok at fanden selv kom å tok dem, så ordene ble hysjet ned og skulle ikke nevnes :gjeiper:

men jeg tullet egentlig :) banner selv :) humoren etter lite søvn er ikke helt som resten av dagene

Endret av juppsi
Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser.

Bond, mod

Innlegget var hverken personrettet eller krenkende!

*pepre Bond*

pepper.gif

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Innlegget var hverken personrettet eller krenkende!

*pepre Bond*

Ikke for deg nei :) den var veldig personrettet og krenkende, men hva vet du om det? tror ikke du var her rett før hun ryddet.

Endret av juppsi
  • Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

jeg synes ikke det er mye banning her. vis du reagerer veldig tror jeg du er ganske så hårsår.

• Liker 1
Skrevet

ka fan i det nedsnødde hælvete e det du førtæll? bainnskap? æ trur du e steike fette tuillat, kvinnfolk, hær e det nu før svarte fan ikke nåkka jævla bainnskap? sluitt å spre sånne ondsinna røkta om åss stakkars fettjævla hær. vi bainnes ikke. vi pynte på budskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...