Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Her i huset er ungene virkelig glad i taco. Lurer på hvilket merket du foretrekker på de ulike produktene. Fant ut at jalapenos har ulik styrke etter hvilket merke du kjøper. Greit nok for det er kun jeg som spiser de :D
Edie Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Her i huset spiser vi kun Santa Maria. Synes taco-krydderet fra Old El Paso smaker skikkelig vondt rett og slett
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Plukker det beste fra alle produsentene. Ellers lager jeg gjerne salsaen selv. Synes at alle disse kryddermiksene er pyton hvis man bruker hele posen. Bruker bare 1/4 pose til 400 gram kjøttdeig og tilsetter heller litt annet krydder, hakket jalapeños, hvitløk m.m. Skjellene synes jeg smaker det samme uansett hvor de kommer fra, mens jeg velger tortillas med omhu. Aller helst kjøper jeg gjennom en venninne som jobber på restaurant. De er mye mykere enn disse tørre greiene man får i butikken.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Vi bruker helst tortillas. Hvis du må kjøpe ferdig, hvilket merket foretrekker du da?
-Fisken- Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Har ikke tenkt så mye over merker egentlig, men soft tortillas er de beste.
Gjest Moonshadow Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Jeg synes old el paco er best!! Eneste jeg bruker, liker ikke de andre
Lilly16 Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Jeg synes Old El Paso er absolutt best på smak! Skjellene deres er også de som blir "tynnest" og sprøest i ovnen, noen av de andre produsentenes skjell kan ofte bli litt "seige" i forhold.
monja Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Vi bruker La Preferida, eller hvordan det skrives
Arkana Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Santa Maria er absolutt best, La Preferida og Old El Paso smaker jo ingenting. Både tacosausen og krydderet er tamt og til tider faktisk vond på smak.
-hild Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Vi bruker enten Santa Maria eller Discovery. Nam nam, kanskje det blir tacomiddag her i huset i dag..
Gjest Starya Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Jeg foretrekker Santa Maria, men kan ty til Old El Paso i nøden. Irriterer meg grovt over at det er dyrere å kjøpe bare kryddermix og "saus" (salsa, var det det?) enn å kjøpe eske med også skjell i. Jeg pleier å bruke tortillas, da kjøper jeg Santa M eller Old E.P. Prøvde den fra Toro, men den hadde en kunstig bismak. :-?
Gjest Madley Skrevet 6. februar 2004 #12 Skrevet 6. februar 2004 Vi bruker kun Santa Maria. De andre smaker ikke Taco..
Pusekatt Skrevet 6. februar 2004 #13 Skrevet 6. februar 2004 Old El Paso her (tacomix og tacosaus)! Av tortillas bruker vi helst Santa Maria, de er litt større enn Old El Paso sine. Når jeg lager fajitas bruker jeg en blanding av Santa Maria og Casa Fiesta sine kryddermixer (til marinade).
Mrs. B Skrevet 6. februar 2004 #14 Skrevet 6. februar 2004 Vi pleier å bruke Old El Paso Seasoning Mix og Casa Fiesta mild tacosaus. Synes denne sausen er mye bedre enn annen tacosaus fordi den er mye fyldigere i konsistensen. Tortilla har vi som regel ved siden av og da kjøper vi enten Old El Paso eller FirstPrice. FirstPrice sine er faktisk veldig OK. I tillegg må vi ha rømme og ostetortilla-chips fra Kims eller Maarud.
Ulrikke Skrevet 6. februar 2004 #15 Skrevet 6. februar 2004 Her i gården bruker vi stort sett Santa Maria.
VesleBråka Skrevet 6. februar 2004 #17 Skrevet 6. februar 2004 Synes salsaen fra La Preferida (HOT) er best. De andre har pyse-salsa. Skjellene og krydderet og tortillaene er litt ymse hva som blir brukt. Jeg har ivertfall ikke merket meg store forskjeller i skjell-kvalitet og krydder.
Englepusen Skrevet 6. februar 2004 #18 Skrevet 6. februar 2004 Foretrekker taco sausen de har på Rema. Den er den eneste med skikkelig krutt i!
jente|20 Skrevet 9. februar 2004 #19 Skrevet 9. februar 2004 alt fra santa maria er best.. iallefall kryddersausen.. de andre sausene smaker #¤%&%/( tror jeg brant meg på den casa greia.. greide ikke å spise den.. fysj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå