Hampus Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hei. Har seg sånn at jeg for 3 måneder siden fikk en rød flekk på siden av nesen (ganske stor). Siden den gang har jeg fått en på den andre siden av nesen, en i pannen og en like ved tinningen. Grunnen til at jeg fikk det var fordi jeg brukte sitron saft i ansiktet, rundt 2 måneder siden nå. Har ikke fått noen nye flekker, men de 4 jeg har kommer aldri bort . Det er borte en uke så kommer de tilbake en uke, slikt har det holdt på i samme mønster etter jeg slutter å bruke sitronsaft i ansiktet ". Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg vet ikke hva dette kan være, men det er jo tydelig at du har hatt en reakson på sitronen slik du beskriver det. Så det ville jeg kuttet helt ut hvis ikke du har gjort det allerede. Og hvis det ikke blir noe som helst bedring, ta tur til legen, han eller hun kan kanskje komme med noen råd og eventuelt henvise deg til hudlege hvis det trengs Anonym poster: 517d44dc36143d1f9d295a23999f67df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå