Emy Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 vokset meg hos hudpleier fra topp til tå (for første gang ) Og til dere som lurer på om det var smertefult : JA
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Fra TOPP til tå? Når det gjelder topp tror jeg en frisør er å anbefale
Emy Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2004 Njæ Stoppet på i armhulene. Er så lei håret mitt for tiden så kanskje det kunne fått en omgang i samme slengen- men er redd det er litt i lengste laget
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Godt å høre Var det ikke fryktelig vondt å vokse armhulen?
Væren Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 :o Jeg regner med at voksing er noe jeg aldri kommer til å prøve meg på! Men jeg er sikker på at resultatet er kjempefint, og at det tar lengre tid før håret vokser ut igjen enn det gjør etter min barbering...
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Leggene vokser jeg selv. Første gangen hadde jeg virkelig kvinnet meg opp, men det gikk helt strålende - var ikke vondt i det hele tatt. Armulene er jeg langt mer skeptisk til, men det er sikkert lurt å gå til folk som vet hva de gjør, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå