Gå til innhold

Ikea

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søker på ikea sine nettsider, og så kommer det opp på en sofa: "ikke for salg hos Ikea Åsane".

Betyr det at man ikke kan bestille den sofaen i det hele tatt? Eller betyr det bare at de ikke selger den hos Åsane, men at man kan bestille den og få den levert når den ankommer Bergen?

Anonym poster: e6d4d6610c9f93607b07877f33fe69ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok tro det bare betyr at du ikke får kjøpt den hos Ikea Åsane. Du kan jo alltids spørre de:)

Skrevet

Hvilken sofa er det? Noen sofaer er kun bestillingsvare. Åsane er det største varehuset i Norge nå, så jeg tror det er derfor.

Gjest gjest17
Skrevet

Du får bestille hva du enn vil av varene i Ikea katalogen, det er bare ikke alle varehus som har alt som lagervare. Men usikker på om du får hente på ditt nærmeste varehus når varene kommer, regner med du må ut med leveringstillegget og få det levert direkte på døren.

Skrevet

Dette stemmer ikke. Om du bestiller varer hos IKEA blir dette sendt direkte fra sentrallageret og direkte til kunde. Det er ikke søke varer som er mulig å bestille da disse kun er til salgs på varehuset.

Skrevet (endret)

Det er ikke alltid like lett å skrive på mobilen. Alle skulle det stå og jeg er visst glad i direkte. Håper jeg gjør meg forstått :)

Endret av Fanteria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...