Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 Skrev noe om at jeg hadde vært inne på en side..med tittel "Merkelig". Nå har innlegget forsvunnet: Hvor??
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=66655 Denne?
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 ja. Hvorfor stod det ikke at den ble flyttet da?
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2004 #4 Skrevet 5. februar 2004 Den ble nok flyttet fordi den hører hjemme på Ris, Ros og Informasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Den ble nok flyttet fordi den hører hjemme på Ris, Ros og Informasjon. Å ?? Er dette ris, ros eller info???? Jeg spurte egentlig om hvorfor det ikke var merket av her at den var flyttet? Trodde alle innlegg som ble flyttet fikk melding om at de var flyttet.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Den ble nok flyttet fordi den hører hjemme på Ris, Ros og Informasjon. Å ?? Er dette ris, ros eller info???? Jeg spurte egentlig om hvorfor det ikke var merket av her at den var flyttet? Trodde alle innlegg som ble flyttet fikk melding om at de var flyttet.
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Det var ikke jeg som flyttet innlegget ditt, så jeg kan ikke gi deg et sikkert svar på dette. Hvilken gruppe lå innlegget i tidligere da? Når vi flytter innlegg, så vil det vanligvis stå "Flyttet" der innlegget ble flyttet fra, men det er mulig å "velge bort" dette. Muligens har den som flyttet innlegget kommet borti noe, slik at dette ble borte. Men nå vet du i alle fall hvor innlegget er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå