AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har datet en fyr jeg har truffet på nettet en lengre periode nå. Vi har møttes noen ganger, og jeg liker han virkelig veldig godt. Om de spesielle følelsene kan dukke opp, er jeg enda litt usikker på, men jeg vil gjerne gi det en sjanse. Problemet er at jeg ikke har fortalt at jeg møter denne gutten til familien min. Vi har altså møttes uten at de vet noe. Jeg har et par venninner som vet at jeg har møtt han, men ikke hele vennegjengen. Jeg føler liksom at det ikke er noe å fortelle enda, for vi er jo bare på "date`ern". Det hadde jo selvfølgelig vært mye enklere om familien viste det, så kunne han kommet på besøk, og jeg kunne møtt han uten å finne på masse unnskyldninger..og med det få litt dårlig samvittighet for å dra hvite løgner. Jeg tror også at jeg syns det er litt flaut pga. vi har møttes på nett. Har noen noe er erfaring med dette? Eller noen råd med hva jeg bør gjøre? Anonym poster: 6cdd080547eff14b35a7bbeabbc97239
Gjest Bella90 Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor kan du ikke bare si det som det er at du har møtt en fyr du liker?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Er nok litt redd for at det skal bli en big deal ut av det! Men ja, har veldig lyst til å bare si det...vet bare ikke hvordan. TS Anonym poster: 6cdd080547eff14b35a7bbeabbc97239
Gjest Bella90 Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Bare si at du har møtt en fyr du liker, men at det ikke er noe helt seriøse greier enda, men du vil gi det en sjangse:)
Gjest Bud Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 At du har møtt vedkommende på nett er ikke unormalt... Jeg møtte flammen min her inne, DET er flaut å fortelle venner og familie 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Du kan kanskje omtale han som en god kamerat som du trives sammen med foreløpig? Den løsningen valgte jeg i samme situasjon. Men det er mulig jeg har en veldig lite nysgjerrig familie, for det var ingen som kom på å spørre hvor jeg kjente ham fra (nettet, da ville de vel forstått at det dreide seg om en potensiell kjæreste også) Ellers tenker jeg at det beste som regel er å bare være ærlig. Du dater en fyr du møtte på nett, men foreløpig er det bare dating. Du har det fint, men vet ikke enda hvordan framtida blir. Jeg syntes dette var vanskelig selv fordi jeg (følte at jeg) fikk press på meg med en gang, og om det ikke skjedde noe etter hvert, ville jeg få mye mas rundt det. Men når folk hadde gjetta seg til at vi var litt mer en venner, og likevel aldri ble mye mer enn venner, var det ingen som la seg opp i det så lenge jeg sa at jeg hadde det bra. Det var til og med godt å få trøst, når jeg hadde pms kombinert med en smule kjærlighetssorg, og det var noen som forstod hvorfor. Anonym poster: 68a1bcdd71b3d7318f3d2058dd74a301
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 TS her Takk fine svar. Det som er litt av problemet, er at vi bor et stykke unna hverandre..så at vi bare er venner og liker å henge nå og da, tror jeg ikke går helt inn. Det er noe i det du sier, med en gang flere får vite det, så føler man det "presset" du snakker om. Selv om de vennene jeg har sagt det til ikke presser meg på noen som helst måte, men bare spør innimellom hvordan det går -Forvirra- Anonym poster: 6cdd080547eff14b35a7bbeabbc97239
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Hvorfor føler du deg forpliktet til å fortelle familien din om denne gutten? Sålenge bekjentskapet er såpass nytt og ikke å regne som et forhold engang, behøver du vel ikke si noe. 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 (endret) At du har møtt vedkommende på nett er ikke unormalt... Jeg møtte flammen min her inne, DET er flaut å fortelle venner og familie Heia Bud!, hvem? Endret 13. juni 2012 av .-L-. 1
Gjest Bud Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Heia Bud!, hvem? Gunvald. ja, det var en fleip :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå