Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg må nødt til å spørre et spørsmål. Nå som jeg har gått fra brunette til blondine, så har jeg den uvanen med at jeg tegner øyebrynene mine relativt mye mørkere enn det de burde være.

Jeg sliter veldig med å legge fra meg de mørke øyebrynene mine, hvis du skjønner.

Har blant annet byttet ut fargen til øyebrynspennen og øyebrynsøyeskyggen, men jeg føler det ikke hjelper.

Jeg skulle gjerne lagt ut bilde her, men jeg sitter på en skrap pc som har bilder av meg som kun som blondine når jeg var 18 og bilder med mørkt hår fra nå, så jeg får ikke illustrert så veldig godt.

post-59937-0-06244800-1339537400_thumb.j

Jeg kan si at jeg har øyebrynsform rundt dette.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive fargen på brynene. De er mørke, men ikke sorte. Ikke helt brune heller, og ganske langt fra lysebrune.

Er det noen som har noen tips til avveningsteknikker? Noen ting man kan gjøre for at det ikke blir så hardt utrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har pene øyenbryn jeg, fargen også:)

• Liker 2
Skrevet

Altfor mørkt, ser unaturleg ut (og det er det vel og?)

Skrevet

Hvorfor tegner du dem på? Hvorfor ikke bare farge hårene? Det ser utrolig unaturlig ut og "dragqueenaktig" ut med tegnede bryn.

Skrevet

Bruk øyenskygge istedenfor blyant. Blir et mer naturlig resultat da. :) Jeg kjøpte en liten boks der det var en farge til øynene og en farge til brynene - også fulgte det med en slik liten sminkekost til øynene, og en liten sminkebørste til brynene. Veldig praktisk og er kjempefornøyd med det. :) Har lyse bryn og et blass ansikt - så blyant ble alt for hardt og jeg så ut som en klovn. :fnise: Men øyenskyggen passet perfekt!

Skrevet

For bryn som ser noenlunde naturlige ut foreslår jeg å bruke øyeskygge fremfor blyant fordi det blir mye mykere og man kan lettere fake brynshår. Jeg bruker MAC Omega som er veldig lys, selv om jeg har medium brunt hår fordi den kan bygges opp. Ser også veldig fin ut på blondiner fordi fargen er veldig kald - forstår ikke greia med blondiner som bruker rødlig blyant (eksempel: dama som kom inn på jobb, hun var helt lys blond men hadde røde øyebryn. Kunne trodd hun brukte lip liner)

Skrevet

Jeg tok dette bilde fordi det ligner veldig. Så nei, det er ikke meg. :)

Jeg skrev "jeg har øyebrynsform rundt dette".

Ja, det ser veldig falskt ut når jeg bruker pennen. Men ikke når jeg bruker øyeskyggen.

Men når jeg bruker lysere farger føles det ut som man ikke ser øyebrynene mine.

Det er nok noe jeg bare innbiller meg.

Jeg bruker ofte pennen også, når øyebryna ikke vil samarbeide.

Men ellers takk for tips. Jeg tror jeg må kjøpe en mye lysere farge. Men jeg sliter så med at det føles ut som om at jeg ikke har øyebryn, når de er for lyse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...