Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Er på jakt etter en rimelig, god foundation til en tenåringsjente. Noen som har erfaring om hva som er god eller dårlig? Vet at det mange ganger er slik at kvalitet følger pris, men så lenge tenåringen ikke betaler selv så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 www.strawberrynet.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 6. februar 2004 #3 Del Skrevet 6. februar 2004 Tv2 hjelper deg hadde en test i går, hvor Maybelline sin foundation kom aller best ut. Den koster rundt 100 kr. Så hvis du skal kjøpe i gave til tenåringsjente er kanskje det et godt alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. februar 2004 #4 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva med L'Oreal? De har masse bra sminke. Jeg tror de har en foundation som ikke er så veldig dekkende, noe som burde passe for en tenåringsjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2004 #5 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal sjekke ut den fra Maybelline. Dette er jo et rimelig merke som passer bra for en tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 6. februar 2004 #6 Del Skrevet 6. februar 2004 Så også på tv2 hjelper deg igår. Lurte litt på om jeg skulle kjøpe den fra Mabybeline som kom så bra ut av testen. Noen som har prøvd den og likte den/ ikke likte den? Hva var det den het som ble anbefalt, Maybeline har vel gjerne flere typer foundation.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 6. februar 2004 #7 Del Skrevet 6. februar 2004 Maybelline Smooth Result het den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 6. februar 2004 #8 Del Skrevet 6. februar 2004 Takk Julie Prøvd den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. februar 2004 #9 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg bruker en foundation fra L'Oréal nå, tror den heter Ideal Balance (til blandingshud). Hukser ikke nøyaktig hva den kostet, men det var vel et sted mellom 100 og 150 kroner. Er fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #10 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg har også den nr 16, den er veldig bra men jeg er litt tørr nåpå vinteren så den er ikke så god nå når huden er ganske normal. passer veldig godt til kombinasjonshud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 10. februar 2004 #11 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg bruker en foundation fra L'Oréal nå' date=' tror den heter Ideal Balance (til blandingshud). Hukser ikke nøyaktig hva den kostet, men det var vel et sted mellom 100 og 150 kroner. Er fornøyd med den![/quote'] Jeg har også den,nr 23. Kjempefin synes jeg. Mener jeg betalte rundt 120 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 11. februar 2004 #12 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg stemmer på den fra Maybelline (smooth fantastic tror jeg det var). Veldig dekkende og sees nesten ikke. Akkurat nå bruker jeg Kanebo da noen anbefalte den, men er ikke den store forskjellen mellom disse to (annet enn 200 NOK) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Carnesir Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 Wonder Finish fra Maybelline er helt fantastisk. Den er helt usynlig . Utrolig fornøyd. Eneste foundation jeg har prøvd som har vært brukende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå