Gå til innhold

Til dere som sliter med PMS

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig depressiv i tankene og amper. Tyr lett til tårene og svartmaler alt og alle. Dette er noe som har kommet sigene med årene. Da jeg bodde alene så gikk det relativt greit, men som samboer ble det virkelig et problem. En venninne sliter også med PMS og fikk råd av sin lege å kjøpe et helsekosttilskudd som heter "Femal" Hun roste det opp i skyenen. Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til sånne produkter, men tenkte at ok, det her får jeg prøve. Rimelig desperat og jeg taper ikke annet enn noen kroner. Startet like før jeg fikk mensen (da man virkelig husker hva PMS er) og helt utrolig... PMS vet jeg nesten ikke hva er lenger. Ok da. er fortsatt øm i brystene, men humøret er mye jevnere.

Absolutt verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vidunderkur hadde ikke vært dumt...

Men hvor lenge før forventa mens begynner du ?

Ei uke før, eller bare et par dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var midt oppi PMS da jeg startet. Hadde klaget min nød til en venninne som da roste dette oppi skyene. Effekt fikk jeg ikke før neste PMS, dvs etter å ha tatt det 3-4 uker. Jeg tok to tabletter hver dag. Det står at etter et par måneder kan du redusere til en tablett hver dag. Altså tar du det daglig og ikke kun en periode i forbindelse med PMS.

Det er veldig lett å gå seg vill i helsekostjungelen og i ren desperasjon så prøver man et middel måned etter måned. Her fikk jeg rask effekt. Vet at hadde jeg ikke fått effekt etter et par måneder så hadde jeg kuttet ut. Har da nok å bruke pengene på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann,

Bosatt i utlandet, og har en forferdelig PMS, helt ille. Kan du fortelle meg hva tablettene innholder, slik at jeg kan pröve ? Pleaseeeeeee.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd female og bivirkningen hos meg var at sexlysten forsvant totalt :(

Auda!

Veldig lite ønskelig bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Auda!

Veldig lite ønskelig bivirkning.

Det er jo ikke sikkert det skjer med deg da :D

p-piller hjalp ikke noe på min pms :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...