Gå til innhold

BH under sports-BH?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter trening idag kom det en jente inn som skulle trene. Hun skiftet topp, men rett før hun tok på seg treningstrøyen så jeg at hun hadde vanlig push-up under sports-bhen. Jeg pleier ikke stirre eller tenke over hva folk har på seg når de trener, men er det vanlig å ha bh under sports-bhen? Har ikke lagt merke til at andre gjør det, og jeg bruker kun sports-bh selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet

Bruker ikke det selv iallefall, ser for meg at det er veldig ubehagelig. Men hver sin lyst. Kanskje hun har komplekser for puppene sine :)

AnonymBruker
Skrevet

Fader, det må ha gjort vondt, hehe! Mine sportsbh'er er stramme og skikkelig bra. Hadde jeg hatt en bh til under der, og det en push up bh eller noe, hadde jeg dødd etter en stund. Og garantert skreket av smerte om jeg hadde lagt meg på mage og bryst. Må være måte på hva slags ubehag en skal utsettes for.

• Liker 1
Skrevet

Hun liker vel ikke puppene sine da, hatet selv å bare trene i treningsbh før, tok alltid på meg stor tskjorte for å skjule puppene :fnise: nå har jeg blitt eldre og kunne ikke bry meg mindre ;)

kan ikke være noe behagelig i hvertfall.

Skrevet

Tja. Jeg husker jeg alltid hadde vanlig bh under sportsbh i puberteten fordi jeg ville ikke at brystvortene skulle vise eller at puppene skulle bli små :gjeiper: Tror ikke det er andre grunner for det...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en helt vanlig enkel ikke puhs up bh under sports bhen vis jeg bruker en av mine dårlige.. som enten er for store eller bare av dårlig merke.

Dette gjør jeg fordi jeg har store pupper (75F) og det er SVÆRT ubehagelig å ha dårlig støtte under trening :)

Anonym poster: 34ea49ce53307546f4da481bb748c58e

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en vanlig tube-bh under sports'bhen min, kun fordi jeg ikke liker at niplene vises igjennom når jeg trener

Anonym poster: e6152166855082efd6426adf9dc02b3d

Gjest Carousel
Skrevet

Jeg bruker også en vanlig bh under sportsbh. Rett og slett fordi puppene mine er veldig store, og at jeg ennå ikke har funnet en sportsbh som gir god nok støtte. Vanlig bh dekker ikke nok, og gir ikke nok støtte alene på trening. Løping med pupper som hopper opp og ned er vondt (og jeg føler at de henger skikkelig etterpå :fnise: ).

• Liker 1
Gjest Kaxxy
Skrevet

Etter trening idag kom det en jente inn som skulle trene. Hun skiftet topp, men rett før hun tok på seg treningstrøyen så jeg at hun hadde vanlig push-up under sports-bhen. Jeg pleier ikke stirre eller tenke over hva folk har på seg når de trener, men er det vanlig å ha bh under sports-bhen? Har ikke lagt merke til at andre gjør det, og jeg bruker kun sports-bh selv.

Før brukte jeg å ha BH under sportsbh. Har veldig små pupper, og med en stram sportsbh ser det ikke så utrolig nydelig ut. Men jeg har brukt kun sportsbh de siste årene, mye mer behagelig. Er bare å ha en løs topp over, så ser det bra ut.

fant et bilde fra 2 år siden med bh under hahaah :lur:

Skrevet

Jeg vet om flere som gjør det, for at brystvortene ikke skal vises.

Nå har jeg nettopp kjøpt en ny PierreRobert sports BH, som virker litt slakk og gir lite støtte. Føler at puppene hopper opp og ned i den, så jeg overveier å prøve med en vanlig BH under den faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om flere som gjør det, for at brystvortene ikke skal vises.

Nå har jeg nettopp kjøpt en ny PierreRobert sports BH, som virker litt slakk og gir lite støtte. Føler at puppene hopper opp og ned i den, så jeg overveier å prøve med en vanlig BH under den faktisk.

De er skikkelig dårlige, dessverre..........

Anonym poster: 745ebe96dc551c3d3b207cafd936a2b9

Skrevet

De er skikkelig dårlige, dessverre..........

Ja, det er synd, for de er så fine å se på. Så for meg å jogge på stranda på Kreta i sommer med den, men.. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en helt vanlig enkel ikke puhs up bh under sports bhen vis jeg bruker en av mine dårlige.. som enten er for store eller bare av dårlig merke.

Dette gjør jeg fordi jeg har store pupper (75F) og det er SVÆRT ubehagelig å ha dårlig støtte under trening :)

Kan jeg spørre deg hvilke merker du ikke trenger å bruke ekstra BH under? Jeg har selv stor byste, og klarer ikke finne noen skikkelig god sportsBH :sjenert:

Anonym poster: 665c79c9b5a2410138fead5fad28c13f

Skrevet

Jeg spurte en venninne om dette, da hun gjør dette. Det hun sa var at hun føler hun ikke har pupper siden de blir så presset inn. :P

men som dere andre sier, så er jo det opp til hver enkelt person når det gjelder grunnlaget av hvorfor det blir gjort og hvorfor noen ikke gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo meningen at brystene skal presses sammen, men regner med de aller fleste som bruker push up under har komplekser. Sist jeg så noe slikt var på ungdomsskolen.

Jeg går selv fra en D til liten B av å ha på meg sportsbh. Slik er det bare. Hadde aldri falt meg inn å ha bh med spiler og pushup puter som trykker, blir svette og jævlige under.

Anonym poster: 46e7c00c09b47ab247d02383a0035620

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også en vanlig bh under sportsbh. Rett og slett fordi puppene mine er veldig store, og at jeg ennå ikke har funnet en sportsbh som gir god nok støtte. Vanlig bh dekker ikke nok, og gir ikke nok støtte alene på trening. Løping med pupper som hopper opp og ned er vondt (og jeg føler at de henger skikkelig etterpå :fnise: ).

Jeg gjør også dette av amme grunn. Jeg får ikke sportsbher som passer, da blir de enten "passe" med for liten støtte (må da ha vanlig bh under) eller for liten og gir meg dobbelpupper godt under haken og er vonde selv om de støtter bra. Da velger jeg heller å ha en vanlig bh til bruk under og det er ikke ubehagelig for de som måtte tro det :)

Skrevet

Jeg bruker vanlig bh under sportsbh. Ikke push-up da.

Har store pupper, 70 I, så trenger god støtte.

Dessuten så hater jeg at puppene blir klemt sammen, og bli svett imellom dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre deg hvilke merker du ikke trenger å bruke ekstra BH under? Jeg har selv stor byste, og klarer ikke finne noen skikkelig god sportsBH :sjenert:

Anonym poster: 665c79c9b5a2410138fead5fad28c13f

Veeeeel.. hadde et par drit bra for noen år siden (husker ikke hvilket merke, men ble kjøpt på spots butikk å kostet 400+ :S ) som så klart forsvant etter en flytte runde :P Etter det har det bare gått i dårlige sports bher som jeg absolutt MÅ bruke ekstra støtte under... :(

Så hiver meg litt på å kaprer tråden litt :D Hvis noen der med store pupper (c og opp) har funnet den ultimate sports bhn så ROP ut!

Skrevet

Jeg jeg har hørt om flere som bruker vanlig BH under sportsbhen fordi de har for store pupper til at de kan finne god nok sportsbh. Jeg kunne noke funne tpå å gjort det samme. Nå trener jeg for det meste spinning, så det funker fint med vanlig BH på trening. Med sportsbh får jeg skikkelig monoboob! Ulekkert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har DIGRE bryster i forhold til kroppen min, de er svære, struttende, og veldig runde. Jeg bruker str 65E for å holde styr på dem. Er VELDIG smal rundt, og har klart å klemme de ned i S størrelser flere ganger. Nå skviser jeg de ned i sportsbh fra nike i str S, utrolig at de får plass, men de er som sagt veldig runde intil kroppen. Gå i en sportsbutikk og prøv dere frem, sier jeg bare.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...