linfrø Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurte på om noen ville komme med synspunkter på når jeg antagelig har/hadde eggløsning denne måneden. Grunnen til at jeg lurer er jo selvsagt for å telle riktig DPO og eventuell riktig termin hvis jeg skulle bli gravid, men også fordi jeg skal prøve med Wild Yam denne måneden, og tørr ikke prøve før jeg VET EL er over. Jeg tenkte å ta første dose med Wild Yam på torsdag eller fredag, da jeg er 99 % sikker på at jeg har/hatt EL i dag, tirsdag. Eggløsningstestene jeg har tatt står det at EL vil finne sted mellom 24-48 timer etter positiv test. Lørdag: Negativ EL-test morgen + kveld. Søndag: Negativ EL-test morgen (2 streker, teststreken nesten like sterk som kontrollstrek, men likevel svakere) Positiv EL-test kveld. Mandag: Positiv EL-test morgen Positiv EL-test middag Positiv EL-test kveld (KNALL positiv- testrundens sterkeste) Tirsdag: Negativ EL-test kveld (nesten ikke synlig teststrek) (I løpet av dagen har jeg hatt mye "EL-smerter" - dette kan være psykisk også...) Har hatt sex følgende dager: onsdag, fredag, søndag, mandag, tirsdag. Da BØR vi ihvertfall treffe, ikke sant? Så får vi bare håpe disse 25 %´ene snart kan være på vår side... Er litt lei av å prøve nå, siden vi sluttet på prevensjon 31. oktober 2011 og har prøvd siden (1 SA + 1 antatt kjemisk). Tusen takk på forhånd hvis noen gidder å svare meg, jeg kan jo regne selv, og antar at jeg har EL tirsdag ettermiddag/kveld, men jeg føler jeg er blitt helt tullete etter at jeg har begynt med all denne prøvingen! hehe. Ha en fin kveld, dere!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Har ikke så mye å tilføye annet en lykke til, og håper spiren sitter snart Anonym poster: 9dd4485c78b8a70dc16df97893b3a8a3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Jeg lurte på om noen ville komme med synspunkter på når jeg antagelig har/hadde eggløsning denne måneden. Søndag: Positiv EL-test kveld. Mandag: Positiv EL-test morgen Positiv EL-test middag Positiv EL-test kveld (KNALL positiv- testrundens sterkeste) Søndag kveld og/til mandag. Anonym poster: 5924fe5406dc40d4c5a8683ebd2ea6a4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Søndag kveld og/til mandag. Anonym poster: 5924fe5406dc40d4c5a8683ebd2ea6a4 Man får jo som oftest ikke EL når testen er positiv, men ca 12-36 timer timer etter. Altså jeg tror du hadde EL tirsdagen I og med at du hadde smerter da. Anonym poster: 4dd66aa5a6a399aaee50cf9684b268ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå