Gjest LittleMe85 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Noen som vet hvordan jeg kan lage en liten men praktisk skohylle å oppbevare sko i? Den kan være ca 80 cm høy, med plass til to sko i bredden. Trenger også noen tips til hvordan man kan oppbevare støvletter har funnet ut at disse ikke er så enkle å få til å stå for seg selv. Løsningen bør være praktisk sånn at man lett kan finne frem til skoene når man trenger de
Gjest Tekola Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Du kan jo kjøpe sånne Lack-hyller på Ikea, sånne som er ment til å henge på veggen, og så bare sette dem i passe høyde over hverandre? Til støvletter har jeg i hvert fall et tips jeg fikk da jeg kjøpte mine: Rull sammen KK eller lignende og sett det nedi! Da holder støvletten seg oppe og glidelåsen varer ti ganger lenger!
Fanteria Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg skal bygge min egen skohylle også. Fant instruksvideo på Maxbo sine nettsider til en tv-benk og bruker det som utgangspunkt. Skal kjøpe gummimatter jeg fester med borrelås på hylleplatene for å kunne fjerne støv og skitt bruk skoene som mal for å finne høyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå