Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo semesterslutt, og mange av oss har avsluttet en mastergrad, bachelorgrad eller bare frie emner.

Er veldig nysgjerrig på hvordan andre har gjort det, så sleng gjerne inn et innlegg med hvilke karakterer dere har fått! Enten for å gledes de gode karakterene, eller irritere/klage over dårlige!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har levert og fått sensur på to store femtenpoengs 2000-emner på NTNU og fått B på begge! :bolledeig:

Skrevet

Bestått :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har foreløpig fått svar på en ex.fac.-eksamen jeg egentlig skulle tatt for lenge siden. Fikk C. Målet var bare å stå, siden det ikke kommer frem på vitnemålet. Så ganske fornøyd.

Gjest Anuket
Skrevet

Fikk C og to B :) Og er nå offisielt ferdig på universitetet med bachelorgraden min :hoppendeglad:

Skrevet

Bestått begge mine eksamener og er nå offisielt ferdig med førsteåret av masteren. Fornøyd med det. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite standpunktkarakterene mine nå! Har tatt 6 fag i år, 2 som elev og 4 som privatist. Fikk 6 i fysikk1 som elev, gym som elev, R2 som privatist, naturfag som privatist, samfunnsfag som privatist og geografi som privatist! Har vært et veldig slitsomt år, ikke helt sikker på om jeg syns det var verdt det, men føles veldig deilig nå som jeg er ferdig med det :)

Anonym poster: 05059860d0ef4dc535459cc866020a1e

• Liker 1
Skrevet

A på 15 stp emne, og C på et på 7,5. Venter sensur på det siste 7,5 emnet. For å være ærlig er jeg greit fornøyd med alt over C, og prøver å heller unngå å lande på D eller E enn å forsøke så høyt på de beste karakterene. Litt vanskelig, for jeg har litt perfeksjonist-komplekser, men skal unne meg selv en real feiring for begge disse karakterene.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Er straks ferdig med mastergrad, og til nå har jeg fått:

7 A'er, 11 B'er, 4 C'er og 1 D!

Veldig fornøyd totalt sett! Nå venter jeg bare på muntligen til master.. Skummelt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To 15-poengsemner dette semesteret, B på begge :)

Anonym poster: 80981a06383a751256d22c8dcb989e86

Skrevet (endret)

Første år av master på en vanskelig skole i utlandet: B, B, B, A og A+!

Endret av Glynis
  • Liker 1
Skrevet

Er straks ferdig med mastergrad, og til nå har jeg fått:

7 A'er, 11 B'er, 4 C'er og 1 D!

Veldig fornøyd totalt sett! Nå venter jeg bare på muntligen til master.. Skummelt!

Nice :jepp:

Dette semesteret fikk jeg en A, en B og en D. D-en kunne jeg klart meg uten, men siden kun A-en (og kanskje B-en, får se an den litt) kommer til å telle for meg, da jeg bytter studie, gjør det egentlig ikke noe :goodbye:

Gjest alille
Skrevet

Fullført bachelor : 4 B, resten A.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Nice :jepp:

Dette semesteret fikk jeg en A, en B og en D. D-en kunne jeg klart meg uten, men siden kun A-en (og kanskje B-en, får se an den litt) kommer til å telle for meg, da jeg bytter studie, gjør det egentlig ikke noe :goodbye:

Hehe! Nei, min D teller heller egentlig ikke på vitnemålet, da jeg har flere studiepoeng enn jeg trenger.

Hadde muntlig master igår, og fikk en B! Hurra! Storstilt feiring igår, og ble påspandert hele kvelden av veilederen min :fnise: Hun er veldig stolt :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe! Nei, min D teller heller egentlig ikke på vitnemålet, da jeg har flere studiepoeng enn jeg trenger.

Hadde muntlig master igår, og fikk en B! Hurra! Storstilt feiring igår, og ble påspandert hele kvelden av veilederen min :fnise: Hun er veldig stolt :D

Det er metode jeg fikk D i (*kremt*.. :sjenert: ), men jeg må ha metode for statsvitenskap uansett, så den tok jeg ikke så veeeeldig tungt. Har du fulgt normal progresjon hele tiden? Jeg skal ta 50 stp til høsten, er litt spent på om jeg tar meg vann over hodet her.. :fnise:

Gratulerer masse, B på master er jo superduperfantastisk :jepp:

Det skjønner jeg - du burde være stolt selv også skal jeg si deg! :klemmer:

Edit: Jeg forklarte meg litt dårlig her. Altså, den metoden jeg har hatt nå, får jeg ingen uttelling for, da jeg må ha en annen metode (statsvitenskap) uansett, sååå.. :sukk:

Endret av Strixvaria
Gjest Armule
Skrevet

Det er metode jeg fikk D i (*kremt*.. :sjenert: ), men jeg må ha metode for statsvitenskap uansett, så den tok jeg ikke så veeeeldig tungt. Har du fulgt normal progresjon hele tiden? Jeg skal ta 50 stp til høsten, er litt spent på om jeg tar meg vann over hodet her.. :fnise:

Gratulerer masse, B på master er jo superduperfantastisk :jepp:

Det skjønner jeg - du burde være stolt selv også skal jeg si deg! :klemmer:

Edit: Jeg forklarte meg litt dårlig her. Altså, den metoden jeg har hatt nå, får jeg ingen uttelling for, da jeg må ha en annen metode (statsvitenskap) uansett, sååå.. :sukk:

Ja, jeg har fullført på normert tid! Har du tenkt å fullføre tidligere? 50 stp på ett semester høres utfordrende ut :P Hos oss er det nesten ingen vits, fordi det er såpass få masterkurs per semester (akkurat nok til at vi kan fullføre normert) hos vårt institutt. Vi er ganske lite og har ikke så mye penger, så da blir det sånn. Du får ha lykke til da! 50 stp er nok helt overkommelig hvis man er beinhard med disiplin og struktur :D

Takk! Jeg har ikke kommet helt ned på jorda enda, flyr enda på en sky. Og jeg er stolt av meg selv, når det kommer til stykket :fnise: Visste at oppgaven ikke var en A, og da var det godt å skjønne gjennom muntligen at jeg kom til å ende på en B.

Én D på karakterutskriften/vitnemålet er bare morsomt, så lenge den ikke skal brukes til noe! Selv om jeg vet at D'en ikke var fortjent i kontekst til mitt institutt (det var et religionskurs), så ler jeg godt av den nå :fnise:

Skrevet

Ja, jeg har fullført på normert tid! Har du tenkt å fullføre tidligere? 50 stp på ett semester høres utfordrende ut :P Hos oss er det nesten ingen vits, fordi det er såpass få masterkurs per semester (akkurat nok til at vi kan fullføre normert) hos vårt institutt. Vi er ganske lite og har ikke så mye penger, så da blir det sånn. Du får ha lykke til da! 50 stp er nok helt overkommelig hvis man er beinhard med disiplin og struktur :D

Takk! Jeg har ikke kommet helt ned på jorda enda, flyr enda på en sky. Og jeg er stolt av meg selv, når det kommer til stykket :fnise: Visste at oppgaven ikke var en A, og da var det godt å skjønne gjennom muntligen at jeg kom til å ende på en B.

Én D på karakterutskriften/vitnemålet er bare morsomt, så lenge den ikke skal brukes til noe! Selv om jeg vet at D'en ikke var fortjent i kontekst til mitt institutt (det var et religionskurs), så ler jeg godt av den nå :fnise:

Siden jeg allerede har brukt et år på et studie jeg ikke skal studere videre (får kun uttelling for exphil og exfac), så tar jeg like godt det nye studiet over 2 år i stedet for 3, så jeg blir fortere ferdig. Trenger egentlig bare å ta 40 stp, men tar 50 nå fordi det er et emne jeg har lyst til å ta med min favorittforeleser, hihi :fnise:

Disiplin og struktur er nok ikke mine sterkeste sider, men jeg får bare prøve å skjerpe meg ;P

Du kan sveve resten av sommeren på det synes jeg, det er virkelig fortjent! :jepp:

Det verste er at jeg har en D til.. Min første eksamen på Universitetet, ante ikke om jeg i det hele tatt kunne gå ut over oppgaven, så det gjorde jeg ikke, og da ble det dessverre sånn.. Teitinger som ikke advarer om sånt.. :snurt:

Får håpe du har rett, så lenge det ikke står F kan jeg sikkert le av det senere.. :fnise:

Skrevet

En A og en bestått. Venter på to karakterer :)

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig med bachelor i fysioterapi. Fikk en A og en B på eksamenene dette semesteret.

Anonym poster: 7e54780871d4f08c61f45ca7996a081e

Skrevet

Tråden er ryddet, spørsmål om rydding taes på Ris og Ros eller på PM

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...