Gjest LittleMe85 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Noen som har noen tips til enkel og billig oppbevaring av sko? Tenker da ikke på skohylle eller skoskap. Har en hel del sko, både støvletter og vanlige sko som skulle vært oppbevart på en måte som er enkel å ta de frem igjen når de skal brukes. Kan gjerne være en løsning man lager selv, bare den er enkel.
Gjest LittleMe85 Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Hva med en sånn? Har ingen dør jeg har mulighet til å henge noe på. Bør være en løsning som kan stå på gulvet, evt henges rett på en vegg-
Frk Midnattsol Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Her er en patent som ikke er så dum: Skostativ
Gjest Badabing Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Skal den henge fremme? Jeg har kjøpt et stativ på ikea til å henge både jakker og sko på. Det er en slags remse med små bokser i så du kan ha et skopar i hver boks. Jeg skal ha det på loftet, for den var ikke så pen, men praktisk. Fantes en løsning som var litt finere også, men den gjør liksom litt ut av seg.
Rødvinspiken Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 her har du et system som kan henges på veggen http://no.elfa.com/site/no/nor/produkter/classic/vegghengt-system Men det er muligens dyrere enn du hadde tenkt? Hva med å kjøpe en bokhylle å sette skoene i?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Hva med en sånn? Snedig. Likte det at du kan henge den over døra. Hvor får man kjøpt det? Anonym poster: 15fc940870af7069bed5a8876f2d64bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå