Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som ikke tynger? :) Gjerne leave-in, shampoo, balsam, hårkur... Et eller annet som får det litt GLANSFULLT, det er kjempetørt. Æsj.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morrocan Oil ! Jeg er frelst! Håret mitt har blitt glansfullt og lett etter jeg begynte å bruke den.

Skrevet

Olje ja, det er fantastisk :) Mitt hår blir tungt av det meste, men moroccanoil light funker flott!

Skrevet

Ah ok da må jeg kanskje kjøpe det ;) men jeg skulle så gjerne hatt hår som skinner av SEG SELV, altså fordi det har nok fuktighet osv :) Noen gode hårkurer som gir masse fukt som dere anbefaler? Eller skal jeg gå for moroccan oil der og?

AnonymBruker
Skrevet

Bare husk at alle disse glansproduktene, også Moroccoan oil, inneholder mye silikon. Så håret får ikke fuktighet, men det ser pent ut.

• Liker 2
Skrevet

Bare husk at alle disse glansproduktene, også Moroccoan oil, inneholder mye silikon. Så håret får ikke fuktighet, men det ser pent ut.

Så hva kan jeg bruke for å få sunt hår? :)

Gjest Bella90
Skrevet (endret)

Kan annbefale Moroccan oil oljen og hårkuren på det varmeste. Ellers er den røde Bed Head shampoen og balsamen kjempe bra, det er beregnet til ekstra tørt og slitt hår. Redken har også mange gode hårkurer.

Jeg hadde ganske tørt hår før jeg begynte å bruke disse produktene. Nå ser håret mitt både sunt og glansfult ut.

Endret av Bella90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...