Silfen Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Ifølge Katten. så hylles overvektige mennesker her på KG. Vel, jeg er feit som få, men jeg har ikke sett noe hylling. I morgen reiser jeg til Sydenlanden, evt. Syndelandet, og når jeg kommer hjem etter to uker med baconsteking, så forventer jeg at denne tråden er full til randen av hyllester til meg. 4
Fashionistaen Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Jeg hyller deg min store allmektige gud; Silfen. :pls: :pls: (Men bare på en betingelse og det er at jeg får pluss ) 2
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2012 Alle mine undersåtter får ett KG+ og 1000 pluss i himmelen. 3
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 (endret) uuuuuunnskyld silfen! hvordan kan jeg være så innmari dum som har glemt å gi deg all den heder og ære som du må ha?! haaaaaalleluja- ære være Silfen- all heder og ære med deg i evig tid! :fise: Endret 12. juni 2012 av NozMonster 2
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2012 Nei, altså. Her er det ikke snakk om noe glemming! Men siden Katten., som tross alt er prikkehersker og dermed allvitende, sa at feitinger blir hyllet. Jeg vil bare ha det som tilkommer meg. Det skulle jo egentlig bare mangle! Men siden du fiser på meg, så får du ingen pluss! Den der morra di må lære deg folkeskikk!
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Nei, altså. Her er det ikke snakk om noe glemming! Men siden Katten., som tross alt er prikkehersker og dermed allvitende, sa at feitinger blir hyllet. Jeg vil bare ha det som tilkommer meg. Det skulle jo egentlig bare mangle! Men siden du fiser på meg, så får du ingen pluss! Den der morra di må lære deg folkeskikk! jeg tror du misforsto meg Silfen- for det er ikke deg jeg fiser på 1
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2012 Altså, den luktet helt hit. Jeg følte meg som et prompoffer. Hvem feis du egentlig på? 1
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Altså, den luktet helt hit. Jeg følte meg som et prompoffer. Hvem feis du egentlig på? da har du en fryktlig god fiktiv luktesans..Jeg er jo jente, så det vil jo si at jeg ikke promper! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke denne tråden, om det liksom er et humoristisk innslag eller ei. Men for å være ærlig så virker denne tråden ganske så ironisk, men med et snev av irritabelhet ovenfor mennesker som har sterke negative meninger om overvektige mennesker. Det er disse menneskene jeg feis på Jeg har ikke mye til overs for slike mennesker! Endret 12. juni 2012 av NozMonster 1
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2012 Du kan tolke den akkurat som du vil. Jeg vil bare hylles.
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2012 Du fikk et pluss likevel, siden fisen din ikke kom min vei.
Gjest Bud Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Oi, sorry, syns du sa vi skulle hyle til deg...
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Du prompet på Bud, Noz. Haha! Hehehee, heller Bud enn deg Silfen
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2012 Ja, for de mannfolka lukter promp anyway, så litt fra eller til spiller ingen rolle.
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Er du litt irritert og/eller bitter idag silfen? 1
Silfen Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. juni 2012 Nei, det er bare humor uten smilefjes. I am very happy.
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Hva er en prikkehersker? Og når skal jeg få det som tittel? Tror jeg må sende noen PMer til diverse moderatorer! Uansett: Du har fine hyller.
Silfen Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 13. juni 2012 Jeg syns du burde få det som tittel. Da hadde alle visst hvem de skulle høre på. Jeg har ingen hyller, men jeg har iallfall fått to her og det begynner å hjelpe på. På engelsk, derimot, har jeg mye hyller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå