snartmammatil2? Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Var hos legen igår og tok hcg blodprøve (merkelige test resultater og masse symptomer). Fikk svar idag at den var " <5 U/I ". Men imorges tok jeg test her hjemme som slo ut svakt positivt. Er det mulig at det var veldig lite/ingen hcg igår formiddag og at det kom nok over natta til å slå ut imorges??
Athene Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Blodprøven er 100% sikker. HCG dobles annenhver dag, så dersom den var under 5 i går er den ikke i noen tilfeller høy nok til å gi en positiv urintest i dag. Sikker på at testen var positiv? Du fikk ikke urin over maksmerket, eller leste av for sent?
snartmammatil2? Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2012 Nei, er veldig nøye på det når jeg tar testene. Og den ble positiv innenfor normal tid...
Athene Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Nei, er veldig nøye på det når jeg tar testene. Og den ble positiv innenfor normal tid... Rart... Har dessverre ingen god forklaring. Det er utrolig skjeldent at legen gjør feil, en blodprøve skal være 100% sikker. Og jeg kan ikke forstå at hcg nivået kan stige så fort... De mest sensitive testene vi kjøper i Norge slår inn på 20. Jeg hadde først tatt en ny urinprøve i morgen, deretter bedt legen om en ny blodprøve for å være sikker.
snartmammatil2? Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2012 Ja jeg forstår ikke så mye av dette :S er ganske oppgitt kjenner jeg ( Skal teste imorgen tidlig igjen og ringe legen hvis det er positivt
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Hvordan gikk det? Anonym poster: 30389ac94b58f61aa721080bbbbb056f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå