grrr Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjæresten til venninnen min legger an på meg! Dette skjer hver gang jeg treffer henne (jeg jobber sammen med kjæresten hennes) og det er veldig ubehagelig. Min venninne er lesbisk og endelig har hun funnet noen som er bra for henne. Hun har hatt det veldig tøft med fordommer og baksnakking, og har endelig funnet den rette.... tror hun. Jeg vet jeg burde si noe til venninna mi, men hvordan sier man sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Snakk med henne som legger an på deg, og gi klart uttryk for at dette vil du ikke ha noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Enig med sexysadie Du må prate med henne som legger ann på deg. Si at du ikke er interessert. At det er ufin oppførsel mot venninnen din. Og dersom hun ikke slutter så må du faktisk ta det opp med venninnen din. Grei tale det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #4 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg ville ikke lagt 2 fingre imellom..Hadde gått rett til venninnen min og fortalt det! For en slik drittsekk er hun ikke fortjent med uansett hvor mye hun har gått gjennom fra før! En som legger an på andre mens man har kjæreste, eier ikke respekt for den personen! Penelene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missamanda Skrevet 6. februar 2004 #5 Del Skrevet 6. februar 2004 Enig med penelene. jeg ville nok gått rett til venninda mi. bedre at du forteller det først som sist. men jeg ville ha passet på hvordan jeg fortalte det, for ikke at hun skulle tro at det var meg som var innbilsk elns (for man har en tendens til å bli innmari naiv når det gjelder sånne ting til tider). Jeg ville nok ikke begynt samtalen med "Dama di legger ann på meg" men heller forklart hvordan hun gjør det. Lykke til i alle fall, har vært borti det samme selv, var for feig til å fortelle venninda mi at typen hennes la ann på meg og ødela derfor vennskapet da typen hennes selv fortalte henne at han hadde flørta med meg en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrr Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har sagt klart ifra til henne opptil flere ganger at jeg ikke er interesert i det hele tatt! Men det virker ikke som det trenger gjennom! Idag har jeg også sagt ifra at hvis dette ikke tar slutt vil jeg si det til venninna mi, og kanskje ta det opp med ledelsen på jobben. :fy: (vet ikke om jeg gjør det da..men kan jo si det ) Jeg vet jeg må si ifra til venninna mi, men gruer meg litt til det. Som missamanda sa; så har man vel lett for å bli litt naiv i slike saker. Gruer meg litt, men det må gjøres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjartan Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har sagt klart ifra til henne opptil flere ganger at jeg ikke er interesert i det hele tatt! Men det virker ikke som det trenger gjennom! Idag har jeg også sagt ifra at hvis dette ikke tar slutt vil jeg si det til venninna mi, og kanskje ta det opp med ledelsen på jobben. :fy: (vet ikke om jeg gjør det da..men kan jo si det ) Jeg vet jeg må si ifra til venninna mi, men gruer meg litt til det. Som missamanda sa; så har man vel lett for å bli litt naiv i slike saker. Gruer meg litt, men det må gjøres!! Har du dame selv siden du ikke er interesert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 7. februar 2004 #8 Del Skrevet 7. februar 2004 Har du dame selv siden du ikke er interesert? Hva slags dumt spørsmål er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrr Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 8. februar 2004 Nei Kjartan, jeg har ikke dame selv. Jeg er heterofil, altså er ikke damer noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå