Gå til innhold

Kunne du klart et avstandsforhold?

Tror du avstandsforhold kan funke?  

14 stemmer

1. 1. Tror du avstandsforhold kan funke?

• Ja
      11
    • Nei
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes jeg hører å mye negativt om avstandsforhold. 'De funker aldri', 'Du kan aldri stole helt på partner'n' osv.

Er jeg den eneste som faktisk har tro på at disse forholdene kan funke?

Er i et avstandsforhold selv akkurat nå. Er 18 år og har en type på 19 som bor i Mississippi, USA. Funker helt fint og jeg stoler på han 100%. Vi har vært sammen siden September 2002 og så langt har ikke avstanden skapt noen store problemer.

Research viser også at avstandsforhold har like stor sjanse som vanlige forhold for å funke. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha vært sammen med kjæresten min i bare 2 mnd, dro jeg tilbake til England for å fullføre studiene mine (hadde ett år igjen). Det var tungt, men det gikk, og vi tenkte aldri på at det ikke ville fungere. Da jeg kom tilbake flyttet vi sammen, og har vært sammen siden (4,5 år), så jeg har tro på at det kan fungere. Men, mye av grunnen var nok også at vi "bare" skulle være fra hverandre ett år, hadde det vært mye lengre eller på ubestemt tid hadde jeg nok syntes det var vanskeligere.

Skrevet

Jeg vet det kan funke ei stund, men personlig, med mine erfaringer med avstandsforhold hadde det vært uaktuelt å leve i avstandsforhold igjen.

Skrevet

Er det et tidsbegrenset avstandsforhold, eller skal dere fortsette slik uten noen ende i sikte? Jeg tror det skal mye til for at avstandsforhold skal funke. 1) Man må være utrolig glad i hverandre og bestemt på at man VIL være sammen. 2) Det må være en sluttdato for avstanden

Jeg skal ikke si så mye om alderen din, selv om jeg tar forbehold om alle 18-åringers forhold.. Nesten alle har kjærester før man finner "den ene".

Selv har jeg prøvd to ganger, den første gangen så jeg det som en naturlig overgang til at forholdet tok slutt - da tok det selvfølgelig slutt. Den andre gangen varte avstanden i 8 mnd (i hvert vårt kontinent), vi visste at 8 mnd senere ville vi bo sammen, og vi var bestemt på å leve livene våre sammen. Klart det går helt fint da.

Så.. konklusjonen er nok at det spørs på deres intensjoner og fremtidsplaner. Dere kan ikke fortsette å bo i hvert deres kontinent og ha et supert kjærlighetsforhold til evig tid.

• Liker 1
Gjest sexysadie
Skrevet

for fjortisser kan nok avstandsforhold fungere, men for voksne som har dårligere tid....

Niks.

Gjest Anonymous
Skrevet
for fjortisser kan nok avstandsforhold fungere, men for voksne som har dårligere tid....

Niks.

Fælt så trangsynte vi er da?

VesleBråka, jeg skal flytte over til USA om et par år så det kommer ikke til å være en stor avstand for alltid.

Skrevet

Skal du studere? Jobbe som Au Pair? Gifte deg? Mannen min er også fra USA, og han har flyttet hit. Når det er sagt, så hadde jeg ALDRI bedt noen flytte fra deres land og til meg hvis jeg var halvinteressert.. det er en stor og seriøs ting å gjøre. Med det som utgangspunkt gikk seff avstandstiden helt greit, litt dyre telefonregninger, men men. Jeg bare lurte på hvordan du skulle ordne deg rent ambassademessig.

• 10 år senere...
Skrevet

Avstandsforhold fungerer hvis dere er relativt etablerte lokalt og skal holde det gående en tidsbestemt periode. Når det fungerer i andre tilfeller, er det snarere et unntak. Grunnen er at en må bestemme seg for å være sammen, og ikke bare stole på følelsene. Følelser vil dabbe av før eller siden hos en av partene. Mennesker trenger nærhet for å knytte bånd, spesielt kvinner. Det handler bokstavelig talt om kjemi. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Først syns jeg trådstarter hadde fått seg kjæreste VEEEEELDIG tidlig. Barnebrud nesten :-)

Anonymous poster hash: af868...5b6
AnonymBruker
Skrevet

" så langt har ikke avstanden skapt noen store problemer." Nei, men er det så jævlig spennende da? Det er jo meningen å holde ut så lenge man kan, man skal jo ha det greit også. Hvor ofte møtes dere?

Anonymous poster hash: f97a9...b2a
AnonymBruker
Skrevet

" så langt har ikke avstanden skapt noen store problemer." Nei, men er det så jævlig spennende da? Det er jo meningen å holde ut så lenge man kan, man skal jo ha det greit også. Hvor ofte møtes dere?

Anonymous poster hash: f97a9...b2a

Kjæresten til trådstarter gjort en Hooters servitør gravid. Barnet har nå begynt i 3. klasse på skolen.

Skrevet

Det kan fungere. Men blir det alvor så tror det ikke er liv laga om man ikke har et mål om å komme nærmere på et gitt tidspunkt.

Har selv erfart to slike forhold. Det ene er jeg i fremdeles. Men ekke sikkert slikt varer når man kommer i hus da. :D Noen sjanser må man ta i livet.

Skrevet

Jeg synes jeg hører å mye negativt om avstandsforhold. 'De funker aldri', 'Du kan aldri stole helt på partner'n' osv.

Er jeg den eneste som faktisk har tro på at disse forholdene kan funke?

Er i et avstandsforhold selv akkurat nå. Er 18 år og har en type på 19 som bor i Mississippi, USA. Funker helt fint og jeg stoler på han 100%. Vi har vært sammen siden September 2002 og så langt har ikke avstanden skapt noen store problemer.

Research viser også at avstandsforhold har like stor sjanse som vanlige forhold for å funke. :P

Men hvor lenge har dere vært sammen, og hvor mye av den perioden har vært avstand?

Skrevet

Men hvor lenge har dere vært sammen, og hvor mye av den perioden har vært avstand?

10 år gammelt innlegg. Lykke til med å få svar fra riktig AB :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenkte du om at hun var 18 år og hadde hatt samme kjæreste siden 2002?

Gjest Kvinneline
Skrevet

Nei, det hadde aldri fungert med vårt forhold. Ikke i lengden. Vi har vært samboere i 8 år, og har fortsatt kun 6 netter til sammen fra hverandre. Vi er bestevenner, og er nok avhengig av nærheten til hverandre.

Skrevet

10 år gammelt innlegg. Lykke til med å få svar fra riktig AB :)

Haha, må si jeg føler meg veldig blond akkurat nå!! Jeg la ikke merke til datoen engang :fnise: Er det mulig ...

Skrevet

Haha, må si jeg føler meg veldig blond akkurat nå!! Jeg la ikke merke til datoen engang :fnise: Er det mulig ...

Hehe :) Fort gjort, du er ikke den eneste som har gjort det :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg svarte nei i pollen, kunne aldri klart det. Men hvis det hadde vært for en kortere periode, feks. hvis min nåværende samboer måtte jobbe ett år på den andre kanten av landet, så hadde jeg holdt ut det så klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...