Gå til innhold

Bakovervendt bilsete og DVD-spiller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er visst farlige greier, da spilleren kan løsne under en kollisjon og treffe barnet. :tristbla: Dette er ikke under noen omstendigheter noe jeg vil ta sjansen på, så da blir det ikke film i bilen denne ferieturen.

Hva tenker dere andre? Finnes det DVD-spillere som kan funke montert på baksetets hodestøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes noen typer som festes paa stengene til nakkestoetten, disse festene er kraftige og skal vaere trygge for bakovervendt bruk.

Edit. Fant bilde av slike jeg mener.

369389-3.jpg

Endret av Lillemams
AnonymBruker
Skrevet

Ja for hvis man ikke fester disse skikkelig er jo vitsen med bakovervendt bilstol lik null... Vil tro den skjermen kan drepe hvis det er stor nok hastighet.

• Liker 1
Gjest Annaires
Skrevet

Ja for hvis man ikke fester disse skikkelig er jo vitsen med bakovervendt bilstol lik null... Vil tro den skjermen kan drepe hvis det er stor nok hastighet.

Det er jo bare å feste skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Kan man være sikker på at selve festene holder i en kollisjon? Det er jo sterke krefter satt i sving... Finnes det slike DVD-spillere som produsenten "godkjenner" festes på den måten? Jeg leste på et annet forum at dette ble sterkt frarådet av iallfall én av produsentene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...