MilkMaiden Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg min første el-bass og har vannblemmer på halvparten av fingertuppene så det nesten ikke går å skrive, men fy så gøy det er! Tidligere har jeg spilt gitar i 8-9 år, men jeg gikk litt lei. Er det noen andre som finner glede i musikken, ja kanskje tilogmed spiller i band/orkester/korps/eller på slurva? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har spilt piano i snart 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg spiller gitar. Det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Sitter og klunker på gitaren når jeg er alene hjemme :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Har instrument, men det brukes så og si aldri... Men spiller titt og ofte på slurva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 6. februar 2004 #6 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg spiller Piano. Det er lenge siden jeg tokk timer, men jeg klonker nå litt nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 6. februar 2004 #7 Del Skrevet 6. februar 2004 Vel...Spiller og spiller - men jeg er avogtil borti pianoet! Ellers så er jeg en racer på blokkfløyte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 6. februar 2004 #8 Del Skrevet 6. februar 2004 Har spilt fløyte i mange år. Men den har begynt å støve ned må... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 6. februar 2004 #9 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har spilt trombone, men sluttet for et par år siden, fordi jeg ikke hadde tid mer. Men jeg alltid hatt lyst til å lære meg å spille saksofon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 6. februar 2004 #10 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg spiller piano og gitar, men hovedinstrumentet mitt er fløyte. Ja, og så kan jeg spille litt barokk-blokkfløyte, det er helt annerledes enn den plastikkfløyta vi fikk utdelt på barneskolen. Jeg har også lyst til å spille bass! Men da må man ha noen å spille sammen med, blir litt kjedelig å spille alene. Jeg elsker å spille og synge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. februar 2004 #11 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har spilt piano og fiolin i mange år, men så fikk jeg kronisk senebetennelse i skulderen og spiller nesten aldri lenger dessverre. Hender jeg klunker litt på piano da, det er alltid artig Fiolinen støver nesten ned stakkar for det er ikke et instrument som låter særlig vakkert hvis man ikke øver og spiller ofte... Men det er gøy å spille litt for sin egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. februar 2004 #12 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg hadde pianoundervisning da jeg var liten, men det meste er glemt, og jeg har ikke tilgang på piano. Ønsker meg piano!!! Bruker gitaren ganske mye, særlig på jobb i barnehagen! Det er veldig populært. "Væren, kan du spille på katarren din?" har jeg en liten gutt som spør stadig vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. februar 2004 #13 Del Skrevet 6. februar 2004 Væren skrev: "Væren, kan du spille på katarren din?" har jeg en liten gutt som spør stadig vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå