Gå til innhold

Er det mange som spiller et instrument eller ti her?

MilkMaiden

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg min første el-bass og har vannblemmer på halvparten av fingertuppene så det nesten ikke går å skrive, men fy så gøy det er! Tidligere har jeg spilt gitar i 8-9 år, men jeg gikk litt lei. Er det noen andre som finner glede i musikken, ja kanskje tilogmed spiller i band/orkester/korps/eller på slurva? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vel...Spiller og spiller - men jeg er avogtil borti pianoet! Ellers så er jeg en racer på blokkfløyte... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt trombone, men sluttet for et par år siden, fordi jeg ikke hadde tid mer.

Men jeg alltid hatt lyst til å lære meg å spille saksofon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller piano og gitar, men hovedinstrumentet mitt er fløyte. Ja, og så kan jeg spille litt barokk-blokkfløyte, det er helt annerledes enn den plastikkfløyta vi fikk utdelt på barneskolen.

Jeg har også lyst til å spille bass! Men da må man ha noen å spille sammen med, blir litt kjedelig å spille alene.

Jeg elsker å spille og synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt piano og fiolin i mange år, men så fikk jeg kronisk senebetennelse i skulderen og spiller nesten aldri lenger dessverre. Hender jeg klunker litt på piano da, det er alltid artig :) Fiolinen støver nesten ned stakkar for det er ikke et instrument som låter særlig vakkert hvis man ikke øver og spiller ofte... Men det er gøy å spille litt for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pianoundervisning da jeg var liten, men det meste er glemt, og jeg har ikke tilgang på piano. Ønsker meg piano!!! Bruker gitaren ganske mye, særlig på jobb i barnehagen! Det er veldig populært. "Væren, kan du spille på katarren din?" har jeg en liten gutt som spør stadig vekk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...