Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta matte og naturfag som privatist på Sonans, skal ta resten av påbygg som privatist utenom. Noen som har erfaringer enten fra å ta påbygg som privatist, eller fra Sonans?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gått der. Synes ikke de hjelper noe særlig. hadde valgt akademiet. der gir de folk garanti for å bestå.

Skrevet

Har gått der. Synes ikke de hjelper noe særlig. hadde valgt akademiet. der gir de folk garanti for å bestå.

Var det i Oslo det? Har også hørt mye negativt om Sonans i Oslo, men det er i Bergen jeg skal gå :)

Skrevet

Ingen flere? :)

Skrevet

Tok nettstudiet til sonans og det var latterlig dårlig. Alt lesestoff lå på nettet, dårlig hjelp fra lærerne, og lite prøver og slikt. Kapitlene var rotete satt opp og det lå ved gamle kilder som ikke eksisterte.

Skrevet

Jeg tok noen fag der tidligere, og enkelte av lærerne har vært noe av det beste jeg har vært ute for. Vi var nå en liten skole med forholdsvis få elever i hver klasse, det har nok litt å si i forhold til storbyene. Men lærerne er utrolig engasjerte for faget sitt, og var generelt veldig eksamensrettede. Jeg er ihvertfall fornøyd! Det skal dog sies at det kreves at man også jobber hjemme med fagene for å gjøre det bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...