AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hallo mine medkvinner! håper noen her inne kan gjøre meg litt klokere på noe jeg ikke skjønnner i det hele tatt! Jeg hadde IKM mandag 28 mai, (ca. den har vært litt på tur de siste mnd.) men har enda ikke fått den,og så på tur har den aldri vert! er over to uker siden, så tok test i dag, som var negativ. Så til poenget! I går når jeg tørket meg etter toalett besøk, (beklager at jeg er så dirkte..) så var det lyserosa et par ganger, men ingenting i trusa.. det var midt på dagen og gikk over... og i dag skjedde det igjen men var litt kraftigere rosafarge, kom litt i trusa, men gikk over til blankt på papiret etter noen timer... Er det noen som har vert med på lignende? for det har ikke jeg! når jeg først har fått mens, får jeg den.. så dette er helt nytt for meg! håper noen kansje har vert med på lignende eller skjønner hva som foregår...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Har vert borti akkurat det samme som deg, jeg trodde først det var en festeblødning siden det kom ca. den dagen jeg skulle ha mens. Så kom de ikke noe mer. Etter litt googling kom jeg frem til at det kanskje kunne vært eggløsningsslim. Tok en test noen dager senere som var negativ Ca. etter 12 dager kom tante rød sammen med grusomme mens smerter Har heller ikke vært borti noe lignende før. Håper det ordner seg for deg og at spiren snart sitter! (rekner med du er prøver siden du skriver det på dette forumet for prøvere) Tiden for vise, mens man håper på det beste :D
Athene Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Det høres mest ut som om syklusen er på tur. Det skjer absolutt alle innimellom, og er ingenting å bekymre seg for. Når man først er forsinket kan man oppleve små blødninger, annerledes utflod og smerter. Dette fordi hormonene jobber for å komme i balanse igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 takk for svar! gikk fra å være rosa til å bli smått litt brunt (brukte truseinnlegg disse dagene..) var ikke mye som kom, og var vekke igjen etter to-tre dager... er nå tre uker på overtid, så har vel bare "hoppet over" denne perioden, så satser på den dukker opp igjen om en ukes tid, ellers får jeg ta en test igjen! Anonym poster: ea96801f6063d040b10c64d41672b516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå