Illicitus Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har en Samsung Galaxy Nexus (veldig fornøyd) og hvis jeg skal laste opp bilder til Facebook, så legger alle seg på "mobilopplastning" og rett på veggen. Er det noe mulighet for at man kan gjøre så man får lastet opp bildet i en annen mappe direkte, så man slipper å gå innom en pc og "flytte det over" til den mappen man ønsker... ? Noen som skjønte problemstillingen eller ble det bare rot? Hehe.
Capricorn Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Skjønner hva du mener og jeg lurer på det samme. Jeg lurer også på hva som er forskjellen på å laste opp via facebook og facebook for HTC sense.
Illicitus Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2012 Ser ikke ut til vi får svar på det.. Hehe
Capricorn Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Hei igjen. Nå fant jeg ut av dette. Du må laste den en app. Jeg fant en som heter My album. Der kan du velge hvor du skal legge bildet.
Ryvre Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Jeg pleier å gå inn på FB, mine bilder og den mappa jeg vil laste opp bildet i, trykker på + tegnet og velger hvilket bilde jeg vil dele. Høres sikkert tungvindt ut, men syns ikke det er noe verre enn å bruke statusen Dersom man deler et bilde til FB eller bruker statusen så går den inn i en egen mappe som kalles mobilopplastninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå