Gå til innhold

Store damer i bukser/jeans bilde tråd :)

Pia870

Anbefalte innlegg

Hei lager en bildetråd til oss store damer i bukse/jeans:)

Her kan man legge ut bilder av seg selv i bukse/jeans, gi anbefalinger tips osv

til oss andre:)

Her er meg i en Levis Curve ID Bold Curve,kjempe go bukse som jeg anbefaler passer greit på str:)

post-61281-0-26592700-1339514407_thumb.p

mvh

Pia

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den buksa har jeg også, kjempefin!

Din ser nesten litt stor ut, neste gang du skal shoppe bukse kan du nok pøve en størrelse mindre!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes virkelig ikke du ser "stor" ut? Måtte bare si det, ble nesten skuffet :P Trodde det var snakk om større damer enn deg, TS.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kritikk. Den satt ikke fint over baken.

What? Den satt jo kjempefint over baken!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kunne hatt den et bittelite hakk strammere rundt lårene, men det er jaggu ikke lett å finne noe som passer perfekt over både rumpe, lår og midje! Du så fin ut :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne hatt den et bittelite hakk strammere rundt lårene, men det er jaggu ikke lett å finne noe som passer perfekt over både rumpe, lår og midje! Du så fin ut :)

For de fleste kroppsformer er det vanskelig å finne jeans som sitter bra overalt. Da er det viktigst at rumpa ser bra ut, synes jeg. TS har funnet ei bukse som sitter pent over rumpa, og med baklommer som passer formen på baken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes buksa satt dårlig og så stor ut til deg. Men så kjekt å se at levis har større størrelser! Og buksa var ellers fin :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være veldig stor før det blir et problem å finne gode jeans. Takk for tips, jeg skal sjekke ut Levis neste gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lenke

Lyse bukser har alltid mer stretch enn mørke..jeg er vanligvis 44-46, alt ettersom, og denne er fra Vero Moda, str L/XL. Loves it.

Endret av Binta Ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være ærlig å si at jeg ikke synes den buksa passet til deg og din form. Den er alt for stor i lårene. Ellers har du jo en snacksy rumpe, så jeg ville funnet en bukse som både er stram over rumpa og lårene jeg! :) Kanskje demi curve passer bedre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min lenke

Lyse bukser har alltid mer stretch enn mørke..jeg er vanligvis 44-46, alt ettersom, og denne er fra Vero Moda, str L/XL. Loves it.

I LIKE! :jepp:

Anonym poster: dc9f629d4d57dd973058395570a10fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For dere frodige damer som bor i Bergen: Sparkjøp har faktisk av og til noen pene og enkle dongeribukser med god stretch. Da sitter de godt både i lårene og på rumpa. Noen av de har også litt bootcut og det har jo slankende effekt.

Anonym poster: dc9f629d4d57dd973058395570a10fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...