Gå til innhold

Nattevakt på bensinstasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Av forskjellige grunner har jeg ikke hatt jobb eller tatt meg utdannelse.

Det er snart på tide å komme i gang med noe, og kunne godt tenke meg å jobbe på bensinstasjon.

Jeg har ikke så mye greie på dette, men vet noen her om man kan jobbe kun om natten og hvordan det gjøres da?

Bensinstasjon ville vært en perfekt plass for meg å jobbe, men da helst på natten.

Setter stor pris på svar, kom gjerne med erfaringer selv, om hvordan det var å komme i jobb ( butikk osv ) for føste gang etter å ha hatt det litt vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nattevakt på bensinstsjon er en av de beste jobbene jeg har hatt. Noe å gjøre mtp bakverk og sandwicher som skulle stekes, smøres og burgermaskin, gulv og benker skulle vaskes også få kunder. Festivaler og helger suger balle derimot, blir mye kø og stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på bensinstasjon (på dagtid), og der jeg jobber har vi to nattevakter som kun jobber natt. De jobber annenhver uke. De gangene det er konserter eller andre ting som gir ekstra mye folk, settes det inn flere vakter. Har fått inntrykk av at de trives kjempegodt med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevakt på bensinstasjon innebærer i hovedsak vasking av ALT, i tillegg til masse baking, og et fåtall kunder. Også kan man spille masse høy musikk og danse mens man holder på..;)

Det er fort mye jobb, men det er godt. Jeg jobbet sånn i to år, før jeg gikk over til skift dag/kveld istedet. Om du er natt-menneske, er det en veldig alright jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Nattevakt på bensinstasjon innebærer i hovedsak vasking av ALT, i tillegg til masse baking, og et fåtall kunder. Også kan man spille masse høy musikk og danse mens man holder på..;)

Det er fort mye jobb, men det er godt. Jeg jobbet sånn i to år, før jeg gikk over til skift dag/kveld istedet. Om du er natt-menneske, er det en veldig alright jobb.

Hvordan var arbeidstiden ? :)

Noen som vet om det er lov å ha med hunden sin ? Tviler i grunn på at det er særlig populært. Han skulle så klart vært på bakrommet, men er vel ikke så greit for det?

Jeg får vel prøve å vende hunden min til å være mer alene nå, sånn at det ikke blir et sjokk for ham når jeg en gang får jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Jenta

Jeg er på nattevakt på bensinstasjon nå jeg! :) Synes det er helt greit i perioder, men blir lei også. Jeg jobber dagtid og kveld også :-)

Jobber fra 23.00-07.00..

Som de andre sier er det mye vaskin, baking og smøring.

Kan til tider komme mange rare og litt skumle folk også, men føler meg trygg da vi har bærbar alarm og alarm under kassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg jobbet 00-08 annen hver uke og trivdest med det. Sjeldent stress, og det bare i helger, hvor de da satte opp bemanningen. Det negative var at det var vanskelig å få byttet vakter fordi det kun var én til som jobbet natt (og da på motsatt uke). De andre ansatte hadde enten helgejobb og gikk på skole, eller jobbet dagtid og da ble det jo forståelig nok vanskelig å få byttet.

Jeg tviler på at du kan ta med hunden, da bensinstasjoner serverer mat, og det sikkert ikke regnes som hygienisk.

Anonym poster: ce4a0e5ffb688c434b867b7ab4003eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var arbeidstiden ? :)

Noen som vet om det er lov å ha med hunden sin ? Tviler i grunn på at det er særlig populært. Han skulle så klart vært på bakrommet, men er vel ikke så greit for det?

Jeg får vel prøve å vende hunden min til å være mer alene nå, sånn at det ikke blir et sjokk for ham når jeg en gang får jobb :)

Mattilsynet har regler på sånt, men noen gjør det alikevel..men kan få store konsekvenser for stedet!

Jeg jobbet 23-07, andre jeg kjenner har jobbet 22-06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...