AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Kjærlighet er ikke alltid nok. Det holder ikke å elske noen, om andre ting mangler. Det hjelper ikke at noen elsker deg, om de setter deg vekk i et hjørne og alt. 1
Gjest *dragoon* Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Helsa. Men kjærligheten kommer tett oppunder. 3
vinterspeil Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Primærbehov som mat, søvn og luft! Men ikke noe annet 2
Steinar40 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2012 I hvilken sammenheng? I livet som helhet.
Eudyptula Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Vel, når primærbehovene er dekket, er det vel kjærligheten til et eller annet som driver oss. Således har jeg vanskelig for å se noe som er viktigere, men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan man definerer "kjærlighet".
Snøvott Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Hvilken type kjærlighet, til hvem? Katten min? Søsknene mine? Dama/mannen jeg er blitt glad i, men ikke har kjent i årevis? Tror svaret mitt uansett blir: Helse kommer først. Både min egen, og helsen til de jeg er glad i.
Steinar40 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2012 Hvilken type kjærlighet, til hvem? Katten min? Søsknene mine? Dama/mannen jeg er blitt glad i, men ikke har kjent i årevis? Tror svaret mitt uansett blir: Helse kommer først. Både min egen, og helsen til de jeg er glad i. Først og fremst tenker jeg nok på den gjensidige og romantiske kjærligheten.
Eudyptula Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Først og fremst tenker jeg nok på den gjensidige og romantiske kjærligheten. Da vil også jeg si at det er viktigere å ha det bra med seg selv. 2
Frua Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Det er aller viktigste er å være i stand til å ta vare på seg selv her i verden. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 For meg kommer kjærligheten til barnet mitt først. Faktisk før mine egne primærbehov. Romantisk, gjensidig kjærlighet kommer for meg ganske langt ned på lista. Det er mange andre ting som er langt viktigere. Det føles jo ikke sånn når man er forelska, men nå som jeg ikke er det, tenker jeg at jeg ikke har behov for det heller. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Mat, luft, klær, gode sanitærforhold og å få dekket alle livsviktige fysiske behov av det viktigste. Når man har disse behovene dekket er kjærligheten viktigst
Gjest Bud Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Mat, luft, klær, gode sanitærforhold og å få dekket alle livsviktige fysiske behov av det viktigste. Når man har disse behovene dekket er kjærligheten viktigst Shopping før kjæresten ja, litt av en holdning... :gjeiper: 1
Anglofil Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Primærbehovene kommer først, og deretter det at man har det bra. Hjelper ikke å elske hverandre hvis man samtidig ikke har det bra i forholdet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 For meg er kjærlighet det viktigste jeg har. Ikke bare mot en kjæreste, men kjærlighet for familie, venner, husdyr, seg selv osv. Selvfølgelig er det viktig å ha en fin jobb eller ha helsa si i behold, men hvis man ikke har noen å dele livet med i det hele tatt, så ser jeg ikke vitsen. 2
Gjest Anon Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 Meg selv kommer før kjærligheten. Min selvfølelse, mål og drømmer kommer før alt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå