Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på Hove i år og er velsignet med hår som lett kruser seg. Det er altså ikke glatt og medgjørelig. På festival bor man i telt uten mange hjelpemidler.

Tips til enkle frisyrer? Jeg kler dessverre ikke noe form for hårbånd siden ansiktsformen min ikke kler å ha hår hengende rett ned. Jeg tar gjerne i mot nettsider som viser lette frisyrer man kan lage i et klamt telt med et lite lommespeil.

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke veldig spennende, men hva med å bare samle alt i en dott (eller en strikk da), så har du det vekk fra anisktet? Funker fint til festival hvor man uansett ikke trenger å være så fancy på huet :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ofte sånn ball i håret. helt glatt forann og en pen liten ball bak på eller oppå hode. som tingeling. veldig enkelt og holder seg veldig bra. har jeg dårlig hårdag setter jeg det opp sånn og. det finnes mange videoer på youtube:)

AnonymBruker
Skrevet

En eller flere fletter.

Gjest Twinklefart
Skrevet

fiskebeinsflette, det trenger du ikke engang speil for å få til.

Skrevet

Første jeg vil si er: husk tørrsjampo!! Geniaaaale greier

Deretter ville jeg anskaffet meg en dougnut til å ha i håret. Da kan du få en fresh look, uansett hvor krusete og flokete håret er. Det ser både stilig ut, og du får alt hår vekk fra ansiktet i varmen :)

Saltvannsspray kan også fungere til en viss grad, da får man fint fall i håret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...