Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å få kjedelige innlegg på forsiden av Facebook nå, f.eks. at en venn av meg har klikket "liker" på statusoppdateringen eller bildet til en jeg overhodet ikke kjenner. Hvorfor skal jeg bry meg om det?? :gjeiper:

Jeg vil ikke skjule enkeltpersoner, men jeg vil gjøre det slik at jeg f.eks. ikke ser når en venn liker en fremmeds status eller bilde. Jeg vil også skjule det når en venn kommenterer eller skrivet et innlegg i en gruppe jeg ikke er med i - det er jo også passe uniteressant for min del.

Går det an? I så fall, hvordan? Synes Facebook er blitt litt forvirrende nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Irriterer meg fortsatt!

Skrevet

Trykk på pila ved saken. Subscribed to: Only important.

Skrevet

Takk for svar! :) Men da forsvant jo statusene de selv skrev og, det dukker ikke opp. Og de vil jeg jo se. Hmm.

Så nå at når jeg går inn på en venn og klikker på "Venner" øverst til høyre og så på "Innstillinger" kan jeg velge bort å få oppdateringer om at vennen liker og kommenterer andres bilder og statuser. Men må jeg da gjøre dette for hver eneste venn?? Må da gå an å velge det som standard for alle venner?

Gud, så irriterende dette er. Synes virkelig Facebook var lettere å forstå før. Får Google litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...