Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er sommeren på tur.. sakte (!!) men sikkert og jeg har utrolig lyst å gjøre noe nytt med håret mitt.

Jeg er veldig lys fra før av men jeg føler at jeg passer bedre med en mørkblond farge enn det blonde som kommer naturlig for meg.

Den vanlige "rutinen" er enten å få etterveksten farget, eller rett og slett fornye tonen i håret mitt når det falner, riktignok hos frisøren :fy_fy: .. det koster en god del, men jeg setter min tilitt høyt til frisørdamene slik at jeg får det som jeg vil. :Hehe:

Lurte på om noen av dere har noen tips .. ? Det er selvfølgelig ikke en myte at solen tar ekstremt mye på håret, særlig om man er lys fra før og regelmessig farger det mørkere enn sin egentlige nyanse. Derfor lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre. Frisøren min anbefalte å stripe mye av håret i lyse striper, noe jeg ikke helt ser for meg blir pent.. Altså, etterveksten som lyser på toppen sammens med de lyse stripene, og mens resten av håret nedi lengdene blir det en fallent bruntone sammens med lyse striper igjen.. Litt av et sirkus :haar:

Så, noen tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo farge etterveksten, og så stripe det lysere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...