Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #1 Del Skrevet 5. februar 2004 Om man tester positivt på en EL-test den ene dagen, kan man fortsatt ha sex dagen etterpå, og sjanse på at man likevel blir gravid? Jeg rakk ikke å benytte sjansen i går nemlig............. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. februar 2004 #2 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei, det er forbudt å ha sex om man ikek har eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #3 Del Skrevet 5. februar 2004 Galt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. februar 2004 #4 Del Skrevet 5. februar 2004 Galt svar! Hehe, ja det forsto jeg jo egentlig da Men altså (og nå er det mulig jeg ikke skjønner noe fordi jeg ikke prøver å bli gravid, men..), er det ikke bare å ha sex uansett da? Det værste som kan skje dersom du likevel ikke har sjansen for å bli gravid er jo at du får en deilig kosestunn med mannen din? Og det kan da vel ikke være av veien selv om det ikke blir baby av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #5 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja for all del, sexen sier man ikke neitakk til, men det var liksom ikke det jeg var ute etter da.... Lurte litt på hvor store sjansene er. Sånn er man når man er prøver med stor P, vet du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. februar 2004 #6 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe, da skal jeg ikke mase mere! Får håpe du får svar fra noen som er litt mere "matnyttige" enn meg snart da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Man har vel ca et døgn på seg å bli gravid på når man har eggløsning, det er i alle fall min kunnskap om saken.. Så man kan godt bli gravid dagen etter positiv eggløsningstest! Stemmer ikke det, dere som er mer drevne...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #8 Del Skrevet 6. februar 2004 Eggløsning er dagen etter positiv test, og så vidt jeg har hørt er ikke sjansen over før eggløsningen har vært. Så hvis dere har fra 3 dager før og 1 dag etter positiv test så skal dere ha gode odds... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 6. februar 2004 #9 Del Skrevet 6. februar 2004 Den typen test jeg har prøvd sier at tjansen for befuktning er størst de tre første døgnen etter positiv test. Så have fun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #10 Del Skrevet 6. februar 2004 Kult! Da er det bare å håpe at man traff denne gangen da. Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 Der lærte jeg noe nytt! Igjen! :D Har aldri tatt i en eggløsningstest jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. februar 2004 #12 Del Skrevet 7. februar 2004 Husk å ikke krysse beina da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå