Gå til innhold

Sex etter utslag på EL-test...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om man tester positivt på en EL-test den ene dagen, kan man fortsatt ha sex dagen etterpå, og sjanse på at man likevel blir gravid? Jeg rakk ikke å benytte sjansen i går nemlig............. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galt svar!

Hehe, ja det forsto jeg jo egentlig da ;) Men altså (og nå er det mulig jeg ikke skjønner noe fordi jeg ikke prøver å bli gravid, men..), er det ikke bare å ha sex uansett da? Det værste som kan skje dersom du likevel ikke har sjansen for å bli gravid er jo at du får en deilig kosestunn med mannen din? Og det kan da vel ikke være av veien selv om det ikke blir baby av det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja for all del, sexen sier man ikke neitakk til, men det var liksom ikke det jeg var ute etter da.... :wink:

Lurte litt på hvor store sjansene er. Sånn er man når man er prøver med stor P, vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da skal jeg ikke mase mere! Får håpe du får svar fra noen som er litt mere "matnyttige" enn meg snart da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Man har vel ca et døgn på seg å bli gravid på når man har eggløsning, det er i alle fall min kunnskap om saken.. Så man kan godt bli gravid dagen etter positiv eggløsningstest!

Stemmer ikke det, dere som er mer drevne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eggløsning er dagen etter positiv test, og så vidt jeg har hørt er ikke sjansen over før eggløsningen har vært. Så hvis dere har fra 3 dager før og 1 dag etter positiv test så skal dere ha gode odds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen test jeg har prøvd sier at tjansen for befuktning er størst de tre første døgnen etter positiv test. Så have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...