Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åååå jeg gleder meg til jeg kan ringe å høre om jeg har hatt eggløsning nå.

Tok prøvene i dag tidlig, så da har de som regel svaret i løpet av dagen i dag.

Jeg har gått på pergo 3 ganger nå, og nå har jeg såååå ømme brystvorter og murring (nesten som svake mensensmerter)nederst i maven og er VELDIG trøtt...

Har et stort håp om at lille spiret sitte nå :yvonne:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper med deg! :strix:

Gjest Marmot
Skrevet

Lykke til. :klemmer:

Min sønn kom etter 3. Pergokur. Jeg hadde gitt opp håpet, så det var en enorm lettelse å få det til og dermed slippe videre stress med IVF.

AnonymBruker
Skrevet

Åååå da har jeg ringt og hadde verdi på 34 (litt usikker på hva det betyr) men kontordamen sa det var bra :-D

Så da har eggløsningen kommet :-D

Mensten skal jeg ha om 10 dager.. Er altfor lenge å vente, tror jeg må innom apoteket i dag å kjøpe en. Tilfelle den viser noe :-D

:klemmer:

Skrevet

Åååå da har jeg ringt og hadde verdi på 34 (litt usikker på hva det betyr) men kontordamen sa det var bra :-D

Så da har eggløsningen kommet :-D

Mensten skal jeg ha om 10 dager.. Er altfor lenge å vente, tror jeg må innom apoteket i dag å kjøpe en. Tilfelle den viser noe :-D

:klemmer:

Det er progesteronnivået de har målt. Referanseverdi i lutefasen er 25-100, så en verdi på 34 tyder på at du har hatt eggløsning for noen dager siden.

Det er ALT for tidlig å teste. Dersom du har blitt befruktet har ikke egget festet seg ennå, så kroppen har ikke begynt å produsere hcg som graviditetstestene sjekker for. Du kan teste ca 4 dager før forventet mens, men da må du være forberedt på at en test kun vil vise riktig "gravid" svar i 50% av tilfellene, da det fortsatt er tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, takk for svarer :-)

Da burde jeg kasnkje roe meg litt ned å bare la dagene gå :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...