AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Åååå jeg gleder meg til jeg kan ringe å høre om jeg har hatt eggløsning nå. Tok prøvene i dag tidlig, så da har de som regel svaret i løpet av dagen i dag. Jeg har gått på pergo 3 ganger nå, og nå har jeg såååå ømme brystvorter og murring (nesten som svake mensensmerter)nederst i maven og er VELDIG trøtt... Har et stort håp om at lille spiret sitte nå
Gjest Marmot Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Lykke til. Min sønn kom etter 3. Pergokur. Jeg hadde gitt opp håpet, så det var en enorm lettelse å få det til og dermed slippe videre stress med IVF.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Åååå da har jeg ringt og hadde verdi på 34 (litt usikker på hva det betyr) men kontordamen sa det var bra :-D Så da har eggløsningen kommet :-D Mensten skal jeg ha om 10 dager.. Er altfor lenge å vente, tror jeg må innom apoteket i dag å kjøpe en. Tilfelle den viser noe :-D
Athene Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Åååå da har jeg ringt og hadde verdi på 34 (litt usikker på hva det betyr) men kontordamen sa det var bra :-D Så da har eggløsningen kommet :-D Mensten skal jeg ha om 10 dager.. Er altfor lenge å vente, tror jeg må innom apoteket i dag å kjøpe en. Tilfelle den viser noe :-D Det er progesteronnivået de har målt. Referanseverdi i lutefasen er 25-100, så en verdi på 34 tyder på at du har hatt eggløsning for noen dager siden. Det er ALT for tidlig å teste. Dersom du har blitt befruktet har ikke egget festet seg ennå, så kroppen har ikke begynt å produsere hcg som graviditetstestene sjekker for. Du kan teste ca 4 dager før forventet mens, men da må du være forberedt på at en test kun vil vise riktig "gravid" svar i 50% av tilfellene, da det fortsatt er tidlig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Ååå, takk for svarer :-) Da burde jeg kasnkje roe meg litt ned å bare la dagene gå :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå