Gå til innhold

Tale i bryllup!

Anbefalte innlegg

Gjest sensasjon
Skrevet

Jeg har vært i mange brullyp med mange dårlige taler men også mange morsomme. Hva er det morsomste og dårligste dere har hørt?

For min del kan jeg fortelle om en forlover som skulle holde tale og hele tiden snakket om seg selv og at hu var singel og på leting. Hu nevnte bare bruden da hun åpnet talen sa " Meg og XX er jo gode venner.."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste var to forlovere som holdt tale om hvor mange brudegom hadde hatt sex med. Kjipeste var en takk for maten tale som varte i 40 min og handlet om råvarer.

Skrevet

Dårligste må være takk for maten-talen i bryllupet vårt. Den var så kjedelig, og uforberedt, at jeg satt og var flau. Skikkelig dårlig av slutning på middagen :fnise:

Ellers så var den ene talen i bryllupet til søstra mi utrolig kjedelig. Hadde passet mer til en konformasjon, handlet nesten bare om oppveksten til brudgommen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fortelle om hva den verste opplevelsen vi har vært borti.

Da vi giftet oss, inviterte vi er vennepar av oss, sønnen deres på 20, da han også er en kollegia av mannen min. Det vi opplevde var at kaffen var satt til 1900. Etter at vi ventet noen minutter for å se om alle var kommet på plass, oppdaget vi at de ikke var kommet, så vi serverte vin til kaffegjestene, før vi startet kaffen, men etter ca 20 min ble kaffen servert.

De kom da klokka 2230, og hun skulle holde tale. Hun har jo kjent min mann i 20 år, så det var bare hyggelig. Men talen var ikke så hyggelig, det var en slags sørgetale, hvor hun med sin egen samboer i selskapet forteller at hun var skikkelig lei seg for at ikke hun var den som hadde giftet seg med min mann, og at hun alltid kom til å elske han. Og så snur hun seg til meg og sier at jeg var heldigere enn jeg var klar over. Så gråt hun som bare det.

Vet du både jeg og mannen min ble sjokka, dette var jo et vennepar vi hadde tilbringt mye tid sammen med.

Vi hadde heldigvis en oppegående toastmaster samt en del andre som bare sa at nå var det bra, og fikk henne til å ti still.

Kvelden ble tross alt dette vellykket til tross for at hun og henns samboer gjorde en del små sprell utover, men som ikke vi brydde oss med.

Anonym poster: 1c9f86cf3fdecd65bd21c9a3aa7182a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor bruden giftet seg for 2. gang, på relativt kort tid, og hadde vært forlovet med et par andre før dette igjen. Brudgommens familie var veldig kristne, og da onkelen skulle holde tale var det en skikkelig svovelkristen tale som varte i over tyve minutter, hvor en stor del av talen handlet om å holde ekteskapet hellig og viktigheten av å være jomfru til man giftet seg.

Det ble ikke bedre da brudens onkel skulle holde tale rett etterpå, og startet talen med å si noe sånt som "ja, du Silje du Silje, du er som et tre; du får en ny ring hvert år". Utrolig pinlig og morsomt samtidig :P

Anonym poster: d116f38a8db504f278a7cd6e2829dfbc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...