Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt lønn nå på fredagen, i følge sjefen ble de satt inn da.

Jeg har enda ikke fått de, og jeg får bare beskjed om at jeg må smøre meg med tålmodighet, og at de ble satt inn på fredag, og at de er her straks.

Er det virkelig mulig at de ble satt inn på fredag, og fremdeles ikke er her nå? Det må da være noe feil her en plass!? Og ja, jeg prøver å smøre meg med tålmodighet, men etter fire dager, skulle jeg gjerne hatt pengene mine..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

si fra. jeg har opplevd lignende men da ble de satt på noen andre sin konto. opplevd en annengang og men da lånte sjefen min meg penger fra egen lomme til det ble fikset.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dobbelsjekka kontonr (hvis det er sånn at dette er første lønningen din).

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke første lønningen min, og jeg har samme kontonr som tidligere. Har sagt i fra flere ganger, samme beskjeden hver gang, de er der nok snart..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tror jeg sjefen sjekker opp i om det er noe heller, får bare beskjed om at de er satt over, og at jeg bare må vente, tar den tiden det tar mellom bankene etc..

AnonymBruker
Skrevet

Ring til banken din, de kan se om det er noen penger som står på vent som kommer inn til deg!

AnonymBruker
Skrevet

Ring til banken din, de kan se om det er noen penger som står på vent som kommer inn til deg!

Kan de det? :)

Ringer jeg bare kundeservice da eller? Og hva spør jeg etter da? :gjeiper:

Det visste jeg ikke at var mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta noen dager med slike overføringer. Da snakker man om virkedager, helgedager regnes ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kan alle banker sjekke dette forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta noen dager med slike overføringer. Da snakker man om virkedager, helgedager regnes ikke.

Ja, det er forstålig, men alle andre har fått lønn, og ikke jeg. Og det burde vel uansett ikke ta så lang tid? Selv om en regner vekk lørdag oogo søndag..

AnonymBruker
Skrevet

*lørdag og søndag*

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle andre har fått lønn utenom meg ville mine varsellamper begynt å blinke, og jeg ville ringt til den som har ansvar for utbetaling av lønn og krevd pengene mine ASAP.

• Liker 2
Skrevet

Når ble du ansatt i firmaet? Om du er ansatt i år, så kan grunnen være så enkel at de andre har fått feriepenger, mens du ikke har opptjent feriepengegrunnlag, men allikevel er trukket for ferie. Da får du ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Når ble du ansatt i firmaet? Om du er ansatt i år, så kan grunnen være så enkel at de andre har fått feriepenger, mens du ikke har opptjent feriepengegrunnlag, men allikevel er trukket for ferie. Da får du ingenting.

I så fall ville jeg vært svært skeptisk til en sjef som ikke kunne svare på dette, og i stedet sier han har satt inn penger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...