femme_pilot Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Er det noen som har gode forslag til proteinpulver som smaker godt. Aller helst sjokolade,men hvis det finnes jordbærsmak som smaker jordbær og ikke syntetisk så bare å foreslå det og
OhMickey Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Det beste jeg har smakt er Stacker 100% Whey Chocolate Royal fra Gymgrossisten.no. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-908-g Har prøvd 3 andre sjokoladeproteiner (Proteinfabrikken sin smaker dritt) som ikke kan sammenlignes i smak engang 1
Øydis Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Min klare favoritt er MyoProtein Mocca Chocolate fra MyRevolution. Veldig godt sammen med melk, og også drikkandes med vann. ProZyme fra Tech Nutrition er også godt, men liker det over bedre. Fordelen med dette er at det er til salgs i diverse helsekostbutikker, og ikke bare på nett. Begge finnes også i større pakker. 1
venus_ Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes Whey-80 fra gymgrossisten er godt. Har bare smakt det i vanilje og sjokolade, men synes begge var gode.
vogue90 Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Min klare favoritt er MyoProtein Mocca Chocolate fra MyRevolution. Veldig godt sammen med melk, og også drikkandes med vann. ProZyme fra Tech Nutrition er også godt, men liker det over bedre. Fordelen med dette er at det er til salgs i diverse helsekostbutikker, og ikke bare på nett. Begge finnes også i større pakker. Jeg er også utrolig glad i myo mocca. Har prøvd med jordbær også, god den også, men synes mocca er best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå