AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Blir eksamenskarakterene offentliggjort for alle på vgs? Jeg har hatt eksamen i spansk og gjorde det fryktelig dårlig. Frykter stryk og er utrolig skuffet over meg selv. Har virkelig ikke lyst til at alle skal se karakteren min, så jeg håper at jeg har misforstått dette med offentliggjøring av karakterer? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Hæ? Dette har jeg aldri hørt om. Mener du det at man får tilgang på dem?
Eple:) Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Tror ikke det blir offentliggjøring som i at alle kan se dem, men at du kan gå inn å sjekke dem da!
Strixvaria Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Nei, karakterene skal komme i It's Learning/Fronter, på brukeren din. Ingen andre har tilgang til dine karakterer (med mindre du forteller dem det da, selvsagt) Så ingenting å bekymre seg for
Topplue Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Da jeg gikk på vgs ble karakterene slått opp på veggen med kanditatnummeret istedet for elevens navn. Fungerte godt egentlig.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 På min vgs hengte de dem opp på veggen. Trodde det var vanlig? Anonym poster: af66385360e3f8b1bb1f9092be12dbe4
Strixvaria Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Hæ? Det har jeg aldri vært borti Og jeg gikk ut av vgs i fjor! Tydelig at det er ulik praksis på dette. Trodde sånn henge-på-veggen-opplegg var veldig utdatert ift. dette med personvern og alt rundt det, men da er det vel forskjell fra sted til sted :happy: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå