Gå til innhold

Jeg trodde det skulle gå bra!...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

...men dengang ei. Har vært sammen med kjæresten min i ett år nå, og har allerede begynt å skjele etter andre gutter og lure på om de er noe tess i senga... Men kun det. Det dreier seg bare om sexen, tankene mine med disse.

Må legge til at kjæresten min er en del eldre enn meg og jeg var jomfru når jeg traff ham. Han var det ikke.

Er dette bare et lite opprør mot at jeg ikke har ligget med andre enn ham?

Og jeg elsker ham over alt, og vil ikke ha noen annen kjærest. Det er akkurat dette punktet som får meg til å lure om det bareer et lite opprør fra min underbevissthet, litt sånn "jammen han har jo, så hvorfor ikke jeg!"

Fuck, hadde jeg bare blitt født 10 år tidligere icon_frown.gif Føler meg så "u-utforskende".

Hadde jeg bare møtt min kjære om 15 år!.... (umulige tanker..)

Dette ble mye rot... men håper noen vil komme med sine meninger.

Hva bør jeg gjøre?

P.s Å slå opp med ham eller være utro er ikke alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ser at utroskap ikke er et alternativ for deg. Heldigvis!! Det løser iallefall ikke problemet! (har erfart det selv) Jeg foreslår at du prater med partneren din om tankene dine. Det er ikke så merkelig å ha slike tanker i og med at du ikke har ligget med andre og at du heller ikke vil gjøre det hvis dere fortsetter å holde sammen. Det er mye man kan gjøre for å piffe opp sexen og gjøre det mer spennende.

- Vina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...