Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i år så tok jeg en øyelokksoperasjok pga veldig tunge øyelokk.. Nå viser det seg at de ikke har fjernet alle stingene!! De sleit med å få ut alle stingenem så det ene øyelokket åpnet de litt igjen. Sykepleieren som fjernet stingene og legen gikk utenfor å snakket, sykepleieren kom inn igjen og 15 sekunder senere sa hun at hun ar ferdig. Jeg kjente da ikke noen fraing i sting eller noe, hun bare pirka borti.. Jeg reagerte med å spør om hun var ferdig alt? Og om alle stingene var ute. Ja nå er du helt ferdig sa hun..

Jeg er nå helt sikker på at de har latt stingene være igjen med viten å vilje uten å fortelle meg det!! De er vel pliktige til å fortelle sånt?? Dette er en privat klinikk forresten, og jeg betalte helt selv for operasjonen. Jeg syns dette er helt utrolig uproffesjonelt!!!

Jeg har heller ikke fått noen ny time til etterkontroll, jeg var helt ferdig sa de.. Har ikke hørt en dritt fra dem siden. Det ene øyet mitt har vært super irritert og jeg har vært 3 ganger hos øyelege på sykehuset, de fant ikke utav det, men jeg nevnte jo ikke at jeg kanskje hadde sting i øynene da. Trodde virkelig ikke at de gjor sånn!

Jeg skal dit igjen neste uke, da pga huden min. Hva skal jeg si til dem? Har jeg krav på noe? Er bare helt satt ut av dette!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du må bare si det som det er. be dem sjekke det engang til å si at du har vært hos øyelegen osv.

AnonymBruker
Skrevet

Altså det er ikke tvil om at stingene er der, for man ser dem gjennom huden.. Jeg tenkte på om jeg har krav på noe erstatning. For nå må vel øynene åpnes igjen, jeg blir borte enda lenger fra jobb osv..

AnonymBruker
Skrevet

Noen?

AnonymBruker
Skrevet

opp

Anonym poster: d3e89cfb8a5063b3df10374c1fb67a06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå helt sikker på at de har latt stingene være igjen med viten å vilje uten å fortelle meg det!! De er vel pliktige til å fortelle sånt?? Dette er en privat klinikk forresten, og jeg betalte helt selv for operasjonen. Jeg syns dette er helt utrolig uproffesjonelt!!!

Du må nok ta kontakt med klinikken, forklare situasjonen og be dem ta en titt på det... Kan du ikke ringe i forkant? Sjekke på nettsiden deres om det finnes noe sted for 'tilbakemeldinger' eller kontakt og ta det derfra?

Håper det ordner seg.

Anonym poster: 03e8a6e7023a0287008b5566400e1baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...