Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier ønsker jeg å finne ut hvilken dagligvarekjede som er best å være ansatt i.

Er det noen vesentlige forskjeller i lønn? Arbeidstider? Gir noen kjeder rabatter eller andre goder? Noe annet som utgjør noen forskjell?

Tjener man noe ekstra om man jobber i butikk som har post i butikk?

Setter pris på alle svar som kan gjøre det lettere å se forskjell mellom kjedene :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen betaler mer enn tariff om du ikke er ubeskrivelig god til jobben din.

Forskjellige butikker har forskjellig åpningstid, men som en tommelfingerregel så har supermarked som ICA, meny og ultra kortere åpningstider enn billigkjedene, som Kiwi og rema.

De eneste jeg har hørt at har personalrabatt er spar.

I stør butikker kan du forvente tillegg om din er avdelingsleder, men da faller ofte overtidstillegg vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lønnsomt er det å jobbe i en butikk med lang åpningstid i forhold til en med kort? Er kvelds- og helgejobbing populært eller upopulært blant de som jobber i butikk? Tenker på om det er kamp om å få jobbe kvelder og helger på grunn av tillegg, eller om alle helst vil jobbe på dagtid og er glad for at noen andre vil jobbe kveld og helg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på Centra (Norgesgruppen) og får veldig god lønn i forhold til utdannelsen min. Jeg jobber fulltid og nesten bare på dagtid, har to senvakter i måneden. Vi får 10% rabatt via Trumf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...