Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå inne i et engasjement som er på ett år. Nå når det året nærmer seg slutten, har jeg fått klare signaler på at jeg får fast jobb, og jeg regner med at dette blir avklart ganske snart. Jeg ønsker meg fast jobb her av hele mitt hjerte :)

Nå har det seg sånn at jeg er en måned på vei. Planlagt vel å merke; og før dere dømmer meg for det så er det flere grunner til det. Pga alder så føler jeg at det var på tide å begynne å prøve; man aner jo ikke noe om hvor lang tid det kan ta... i tillegg så er jeg jo ikke sikker på at jeg får bli her før kontrakten er underskrevet. I værste fall blir det ikke fast jobb, men et nytt engasjement.. Nå klaffet det relativt kjapt for oss da, og jeg er kjempeglad for det.

Spørsmålet mitt er vel; skal jeg si det på jobben? Eller vente til de 3 mnd har gått... Det er jo det som er vanlig, men det blir jo litt spesielt siden jeg forhåpentlig skal skrive kontrakt. Jeg ønsker jo ikek at folk skal vite det ennå heller...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent til tre måneder har gått. Ingen har krav på å vite noe, og etter bare en måned kan det ikke tas for gitt at du visste det selv engang.

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt det før etter tre måneder. Rett og slett på grunn av at faren for spontanabort er størst de første tre månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...